בראשית החודש חברת התעופה בריסל איירליינס השיקה אפליקציה אותה ניתן להוריד מחנויות האפליקציות ברשת. ההשקה מציינת את התחלת דור המהפך דיגיטלי בחברת התעופה הבלגית, המביא שיפור נוסף במוצרים ובשירות שמעניקה החברה ללקוחותיה. בעת שיותר ויותר נוסעים משתמשים בסמארטפונים כדי לתכנן את חופשותיהם ואת נסיעותיהם העסקיות.
בריסל איירליינס הכריזה על שנת 2017 כשנת החדשנות הדיגיטלית, במהלכה תשקיע החברה רבות בשיפור הכלים הדיגיטליים שלה כדי לשרת את ציבור הנוסעים בצורה טובה עוד יותר.
חברת התעופה ניפקה לאחרונה את אישור העלייה למטוס ה-10 מיליון באמצעות הסמארטפון ועונה ליותר מ- 500 פניות ובקשות ביום מנוסעים שפונים באמצעות הפייסבוק והטוויטר – עובדות המעידות שהלקוחות של בריסל איירליינס מוכנים לשירותים דיגיטליים נוספים, כשהראשונה ברשימת החידושים היא האפליקציה הניתנת לשימוש במערכות האנדרואיד ובמערכות ההפעלה של אפל (IOS).
"עם יותר ויותר מידע העומד לרשותנו אנו יכולים להתעדכן באופן טוב יותר במה רוצים הלקוחות שלנו ולספק להם זאת. קרוב ל-35% מהמכירות שלנו מתבצעות באמצעות אתר החברה brusselsairlines.com, אך גם במונחי שירות, הפלטפורמות הדיגיטליות שלנו חייבות להיות מותאמות כדי לשרת את כלל לקוחותינו, כולל אלו אשר הזמינו את כרטיסי הטיסה באמצעות סוכני נסיעות. הם זקוקים למידע מדויק וזמין בכל עת לגבי הטיסות שלהם וחייבת להיות להם האפשרות לבצע שינויים לגבי ההזמנה שלהם מבלי להידרש לנקוט באמצעי התקשורת המסורתיים. האפליקציה הינה הצעד הראשון בכיוון הזה אך עוד הרבה צפוי להגיע במהלך השנים הקרובות כדי להציע חוויה מלאה בכל צעד.", אמר סבסטיין סקארמור (Sebastien Scarmure), סגן נשיא בריסל איירליינס למסחר אלקטרוני וסלולר.
נכון להיום, אפליקציית בריסל איירליינס מאפשרת לנוסעים להזמין את הטיסה שלהם במספר קליקים, לבצע צ'ק אין ולהשתמש באישור העלייה למטוס הדיגיטלי ולהיות מעודכנים לגבי שינויים בלוח הטיסות. ההשקה הראשונה של האפליקציה תלווה בקרוב בעדכונים נוספים כאשר הנוסעים ייהנו גם ממידע עדכני שיגיע אליהם ישירות למכשיר הנייד (הודעות Push).
חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה, אפריקה והודו.