Site icon IAS

בריטיש מציגה "קסם של טיסה"

חברת התעופה בריטיש איירווייס בקמפיין פרסומי בטכנולוגיה מתקדמת. מדובר בשלטי חוצות אינטראקטיביים הממוקמים בצ'יסוויק ופיקדילי לונדון תחת הכותרת הפרסומית "קסם של טיסה".

 

במסכים נראים ילדים המצביעים כלפי מעלה ומזכירים לכולם כמה קסומה יכולה להיות טיסה, כשבמקביל כתוביות מציינות את יעד הטיסה. הודות למערכת החדשנית קיימת אינטראקציה בין הפרסומת למטוס שחג בשמיים באותו הרגע.

 

בנוסף ליעד הכתוביות מעבירות מסרים נוספים כמו:"מטוס האיירבוס A380 הטס ברגע זה ללוס אנג'לס" או "המחיר הזול ביותר לארגנטינה", טמפרטורה ביעד וכדומה.

 

איבגיל קומבר,מנהלת שיווק בריטיש איירווייס:"זה חדשני לא רק עבור בריטיש איירווייס, אלא גם עבור בריטניה כולה. כולנו יודעים שמשיחות עם חברים או משפחה אנו תוהים לאיזה יעד טס המטוס שאנו רואים בשמים. הטכנולוגיה החדישה מאפשר לענות למביטים על השאלה. אנו מקווים שזה יצור התפעלות ויזכיר לכולם כמה כייף לטוס וכמה העולם יכול להיות נגיש".

 

https://www.youtube.com/watch?v=GtJx_pZjvzc

Exit mobile version