Site icon IAS

בריטיש איירווייס תשקיע 400 מיליון ליש"ט בשדרוג מחלקות היוקרה

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להוביל את מהפכת עולם התעופה: החברה הבריטית, אשר הציגה לראשונה את המושבים שהופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים שלה "Club World", תשקיע 400 מיליון ליש"ט בשדרוג נוסף של מחלקת העסקים בטיסות. 

שדרוג מחלקת העסקים

החל מהקיץ הקרוב, תכניס החברה לשימוש כיסוי מרופד למזרן השינה, שיונח על כל מושב במחלקת העסקים, בטיסות ארוכות הטווח. עד כה, נהוג היה כי מוצר זה ניתן רק לטסים במחלקה הראשונה "First", אך מחודש יולי הקרוב, גם נוסעי מחלקת העסקים יוכלו ליהנות ממנו. בנוסף, בכל הקווים ארוכי הטווח, כולל הקווים לישראל וממנה, יקבלו הנוסעים במחלקת העסקים כריות גדולות יותר ושמיכת פוך איכותית ומפנקת. 

עוד במסגרת השדרוגים שמציעה בריטיש איירווייס לנוסעי מחלקת העסקים "Club World", מעתה יוגשו כל הארוחות בסגנון מסעדת יוקרה: לא עוד מגשים עם ארוחות קבועות. מעתה, דיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות ולבחור ממגוון המנות הראשונות, לצד מנות אחרונות, אשר יוגשו בנפרד בסידורי שולחן, כנהוג במסעדות היוקרה המובילות בעולם.

מנכ"ל בריטיש איירווייס אלכס כרוז (Alex Cruz) אמר כי החברה מתכננת להמשיך ולהוביל את המהפכה התעופתית ולשדרג את השירות המוצע לנוסעי מחלקות היוקרה. "בריטיש איירווייס משקיעה בחידושים במחלקות היוקרה במטרה להעניק ללקוחות את חווית הטיסה הטובה בעולם. נמשיך ונשקיע במקומות החשובים לקהל לקוחותינו, כדי לבדל את בריטיש איירווייס מול חברות אחרות באמצעות שיפור חוויית הטיסה ומתן שירותים ייחודיים."

כרוז הוסיף "אנו משקיעים במחלקת העסקים שלנו בשיפור החוויה הקולינארית ואיכות השינה של לקוחותינו. בעתיד אנו מתכננים שדרוג נוסף למושבים עצמם שכבר היום הופכים למיטה שטוחה לחלוטין."  

 

 

שדרוג טרקליני האירוח

דגש מיוחד על פיתוח ושדרוג טרקליני האירוח של בריטיש איירווייס, בנמלי התעופה העיקריים בעולם; שם תשקיע בריטיש איירווייס יותר מחמישים מיליון ליש"ט. במסגרת זו ישודרג הטרקלין הייחודי של בריטיש איירווייס בנמל התעופה JFK שבניו יורק, איתו גם המסלול המהיר המאפשר לנוסעי מחלקת העסקים בידוק מהיר בדלפקים ייעודיים ומעבר ישיר לטרקלין במהירות וביעילות. כמו כן, משקיעה החברה בטרקלין חדש בנמל התעופה בוסטון, וטרקלינים נוספים בנמלי התעופה של סן פרנסיסקו, רומא, אברדין, יוהנסבורג, מנצ'סטר, שיקגו ועוד. כידוע, חברת בריטיש איירווייס היא חברת התעופה הזרה היחידה המפעילה טרקלין מיוחד משל עצמה גם בנמל התעופה בן גוריון המשרת את לקוחות בריטיש איירווייס ואיבריה במחלקות היוקרה.

נמל הבית של בריטיש איירווייס בטרמינל 5 שבשדה התעופה הית'רו, ליד לונדון, ישודרג גם הוא לנוסעי מחלקות הפרימיום. הטרקלינים, ובמיוחד טרקלין הקונקורד, המשמש את נוסעי המחלקה הראשונה  יעברו שדרוג מהותי ושיפוץ כללי. במסגרת השיפורים החליטה בריטיש איירווייס להקים איזור ייחודי ונפרד לנוסעי המחלקת הראשונה  וכן לנוסעי מחלקת העסקים ולנוסעים בעלי מעמד זהב, בטיסות מנמל התעופה הית'רו. הנוסעים ייבצעו את שירות הקליטה (צ'ק אין) באזור נפרד ומיוחד שבו יהיו מסלולים נפרדים וייעודיים הן לבידוק הבטחוני והן לתהליך הקליטה, וכמובן חשוב עוד יותר: האיזור יאפשר מעבר מהיר לטרקלינים של בריטיש איירווייס שלפני הטיסה. כל זאת, במטרה לייעל את שירות הקליטה למינימום זמן הנדרש. שירות First Wing יעניק ללקוחות המחלקה הראשונה וללקוחות מחלקת Gold Executive Club אקסקלוסיביות ופרטיות רבה יותר, ויחסוך להם זמן יקר.

טכנולוגיה חדשנית

בריטיש איירווייס ממשיכה להוביל גם בתחום הגלישה באינטרנט במטוסיה: עד תום השנה הנוכחית תהיה בריטיש איירווייס לחברת התעופה הראשונה שתציע חיבור רשת בפס רחב, בעזרת רשת ה-4G במהירות גבוהה בטיסות הראשונה באירופה, עם כוונה לחבר % 90 מכלל הצי שלה עד 2019. לקוחות החברה יוכלו להשתמש במכשירים שלהם בכדי לגלוש באינטרנט, לגשת לאימיילים ולבדוק את המדיה החברתית. בנוסף, תהיה גישה לתוכן וידאו מאתרי שיתוף פופולאריים כמו נטפליקס ויוטיוב. 

חברת בריטיש איירווייס תהיה לחברת התעופה הראשונה בעולם אשר תאפשר צ'ק אין למטוס בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על סריקה וזיהוי פנים. בנמל התעופה הית'רו  יותקנו שלוש עמדות, בהן יוכלו הנוסעים להסתייע באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר, אשר מזהים את הנוסע לפי תווי הפנים שלו, תוך כדי סריקה מהירה של הדרכון שלו, כך שאין הוא צריך לעמוד בתורים הארוכים לקליטה ולעליה למטוס. המהפכה התעופתית נעשית באופן ידידותי וללא צורך במגע של איש צוות קרקע. מהחברה נמסר כי יהיו במקום גם דיילי קרקע כדי לסייע לנוסעים בכל מקרה.

אלכס כרוז הוסיף: "זה פשוט מאוד – אנו צריכים לספק את מה שלקוחותינו מעריכים הכי הרבה ובמקום שבו הם יעריכו זאת הכי הרבה. אנו צריכים להתמקד בהעצמת חוויית הפרימיום. כלומר, בהצעה של שירות עכשווי, חוויה קולינארית משופרת ואחידות בחוויית השירות. במחלקת התיירים, שם אנו יודעים כי המחיר הוא המניע העיקרי, אנו צריכים למקד את מאמצינו באספקת יותר מושבים במחירים הזולים ביותר תוך מתן אפשרויות בחירה לקהל לקוחותינו.

לפנינו תקופה מרגשת מאוד. לצד יוזמות אלו אנו עורכים שינויים נוספים גם מאחורי הקלעים, בכדי להגדיל יעילות תפעולית ואמינות המותג, בעזרת טכנולוגיות חדשות הכוללות שערי עליה אוטומטיים למטוס ותהליך קבלת מזוודות מעוצב מחדש. זאת, מתוך מחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר, בניקיון ובאמינות הציוד בכל המחלקות שלנו. אין ספק כי לקוחותינו ירגישו בעליית המדרגה ובשדרוג חוויית הטיסה שלהם איתנו."

בריטיש איירווייס מפעילה 19 טיסות שבועיות בקו תל אביבללונדון במטוסי בואינג 777 החדישים ובמטוסי בואינג 787 דרימליינר החדשים ביותר. בכל אחת מהטיסות, מופעלות ארבע מחלקות: מחלקה ראשונה מחלקת העסקים "קלאב וורלד"  מחלקת התיירות המשודרגת ומחלקת התיירים. חשוב להדגיש כי כל הטיסות אל ומישראל הן בתצורה של טיסות ארוכות טווח  וכל המטוסים המופעלים בקו הם מטוסים רחבי גוף, המבטיח נוחות מרבית לכל הנוסעים. כל הטיסות של בריטיש איירווייס מתל אביב ללונדון נוחתות בטרמינל 5 הבינלאומי הגדול ביותר באירופה המאפשר לנוסעים מישראל לעבור לטיסות המשך נוחות היוצאות ל-120 היעדים שאליהם טסה בריטיש איירווייס בכל העולם, ובייחוד לטיסות ישירות מלונדון ל-30 היעדים ברחבי ארה"ב וקנדה, מה שמאפשר לנוסעי בריטיש איירווייס חיסכון משמעותי בזמן, שכן אינם נדרשים לעבור ביקורת דרכונים נוספת, ארוכה ומייגעת, בניו-יורק טרם הגעתם ליעד הסופי שלהם בארה"ב. 

Exit mobile version