Site icon IAS

בריטיש איירווייס: מערכת תיוג מזוודות אלקטרונית

בריטיש איירווייס תשיק בחודש הבא לתקופת ניסיון מערכת תיוג מזוודות אלקטרונית שמיתרת את הצורך בהנפקת נייר תיוג חדש בכל טיסה. לאחר הצ'ק אין, לקוחות רק צריכים לסרוק את התגית האלקטרונית באמצעות הסמארטפון שלהם, ובכך לעדכנו באופן אוטומטי עם ברקוד ייחודי המכיל את פרטי הטיסה ומוצג באופן ידידותי ומובן על צג המכשיר.

 

התהליך חוסך לנוסעים זמן יקר, שכן אחרי סקירה מהירה הם עוברים את האבטחה ומגיעים היישר לטרמינל ומספיקים לבקר בחנויות הדיוטי-פרי או לנוח לפני הטיסה.

 

התג האלקטרוני נועד לשימוש חוזר. פרנק ואן-דר פוסט מנהל מותג שירות וחוויית לקוח בבריטיש איירווייס: "זהו מכשיר חכם אך פשוט להפליא, שנותן לכל לקוח תג אישי ומותאם שמתעדכן באמצעות סריקה מהירה של הסמרטפון- בכל טיסה מחדש"

 

"כפי שאומרת האמרה- דברים טובים מגיעים באריזות קטנות, והמצאה קטנה זו לא יוצאת מן הכלל. התג האלקטרוני הוא רק אחד מהפיתוחים שיחוללו מהפכה בתהליך העלייה למטוס ובחוויית הנוסעים"

 

פיתוח התג האלקטרוני הוא חלק מהאסטרטגיה של בריטיש איירווייס לשפר דרמטית את חוויית הנסיעה דרך שדה התעופה, לחוויה קלה, חלקה, ופשוטה יותר.

 

ניסויים נוספים נעשו בתחום השירות העצמי: שערי עלייה אוטומטים, שירותי נשיאת מזוודות, צ'ק אין אוטומטי ועוד.

 

הפיתוח מהווה  חלק מהשקעה של מעל 7.5 מיליארד דולר בחמש השנים הקרובות  של בריטיש איירווייס במטוסים חדשים, במחלקות משודרגות, בטרקלינים אלגנטיים ובטכנולוגיות חדישות שנועדו להציע את חוויית הטיסה הטובה ביותר.

Exit mobile version