Site icon IAS

בריטיש איירווייס מוכנה לקיץ: גלידה ופינוקים לצינון הטיסה

גלידות בטיסות בריטיש איירווייס. צילום אתר החברה

החל מהיום (ו', ה-07 ליולי) חברת בריטיש איירווייס (British Airways) מציעה גלידה ללקוחות הטסים במחלקות World Traveller וב-World Traveler Plus בטיסות יום, ארוכות טווח, היוצאות לפני השעה 17.00 מלונדון הית'רו וגטוויק. הגלידות שתוגשנה בחודשים הקרובים הן של חברת Jude's ומוגשות במגוון טעמים: וניל, תות, שוקולד ועוד.

בריטיש איירווייס תציע גם, החל מאמצע חודש יולי, במחלקת World Traveller Plus (מחלקת עסקים) יין מבעבע חדש לפני ההמראה Balfour Rosé de Noirs – עשוי מענבים אדומים בתערובת בלעדית עבור בריטיש איירווייס, מה שהופך אותו מושלם לקראת טיסות הקיץ.

פילה צלוי של הליבוט אטלנטי בפירסט. צילום בריטיש

לקוחות בריטיש איירווייס יכולים גם ליהנות ממגוון תפריטי קיץ לפי מחלקות הישיבה, הזמינות עד ספטמבר. הטסים ב-First יכולים לבחור בין מנות קלילות יותר כולל קוקטייל סרטנים קלאסי, פילה בגריל של הליבוט אטלנטי, לחם פירות יער ופודינג חמאה. לטסים ב-World Traveler Plus קיימת אפשרות ליהנות מפסטה קלמרטה טרייה ואחריה פנקוטה פטל.

פסטה קלמרטה ופנה קוטה פטל בוורלד טרוולר פלוס. צילום בריטיש

סמנכ"ל הלקוחות של בריטיש איירווייס, קלום לאמינג (Calum Laming) אמר: "אנחנו יודעים שכל כך הרבה מהלקוחות שלנו ציפו לחופשת הקיץ שלהם, אז הוספנו את הנגיעות הנוספות האלה כדי להפוך את הטיסות שלהם למיוחדות עוד יותר. החלטנו להביא קצת שמחת קיץ ללקוחות שלנו, בין אם הם מבקרים משפחה, מגלים חלק חדש של העולם או נופשים בים."

בריטיש איירווייס גם פותחת את הקיץ עם מגוון רחב של תוכן בידורי עונתי, במסגרת "Summer Fun" – להנאת משפחות וילדים בגובה 35,000 רגל. סרטי שוברי קופות כמו Mummies, Luca, Avatar וכן ערוץ ברבי מיוחד. עבור חובבי הספורט, חברת התעופה הציגה גם קטגוריית סרטים ייעודית 'נשים בספורט', עם מגוון רחב של דגשים ספורטיביים, בדיוק בזמן לעונת הקיץ של הכדורגל.

בנוסף, בריטיש איירווייס ממשיכה להציע ללקוחות 'טיפים מובילים' לטיסות בקיץ כדי להבטיח נסיעה חלקה יותר, כולל כיצד לבצע צ'ק-אין באינטרנט, עצות לגבי מה לארוז, ליידע את הלקוחות כיצד חברת התעופה יכולה לעזור בנסיעות משפחתיות ובקשות עזרה נוספת.

Exit mobile version