Site icon IAS

בריטיש איירווייס מגשימה חלומות

הנשואים הטריים חנה ותום נאלצו לדחות את חופשת ירח הדבש שלהם לאחר שביתם לוסי נולדה עם הפרעה רפואית נדירה ונזקקה לטיפולים רבים ותכופים בבתי חולים.

בחלוף חודשים, הגיעו בני הזוג לנמל התעופה הית'רו שבלונדון ונדהמו לגלות כי חברת התעופה בריטיש איירווייס תכננה להם הפתעה מיוחדת: כרטיסי הטיסה שלהם לניו-יורק שודרגו לכרטיסי מחלקה ראשונה בכל התחנות. בנוסף לחוויית הטיסה המענגת, ציפו להם מגוון הפתעות נוספות ופינוקים באווירת חג, לאורך כל הדרך: ביקור בתא הטייס, אירוח בלאונג'ים, כיבוד ומשקאות, טיפולי ספא ועוד. 

בהגיעם לניו-יורק, מונית ספיישל לקחה אותם היישר משדה התעופה למלון אינטרקונטיננטל המפורסם. שם, המפתחות לחדר הסטנדרטי שהזמינו, הוחלף במפתחות לסוויטה הנשיאותית והמפוארת ביותר. מחירה הרגיל של הסוויטה, המשתרעת על פני 316 מטר רבוע, הינו 30 אלף דולר לילה. החלל האגדי מתהדר במבואת שיש מרשימה, חדר כושר, משרד עבודה, ספרייה ואפילו פסנתר כנף. לאורך השנים התארחו בסוויטה אורחים חשובים ומפורסמים מכל רחבי העולם, אך הפעם היא קושטה במיוחד בתמונות משפחתיות של חנה ותום, כדי לגרום להם "להרגיש בבית".    

חנה בווראן-פאביי אמרה: "נדהמנו מרוב ההפתעות הרבות שבריטיש איירווייס הכינה לנו. השנה הזאת הייתה רכבת הרים רגשית עבור שנינו, והחופשה הזאת במיוחד, כי זו הפעם הראשונה שהשארנו את לוסי בבית כדי לבלות קצת זמן ביחד."

"זה הביקור הראשון שלי בניו-יורק" חנה המשיכה, "זה נכון מה שאומרים – ניו יורק היא מקום קסום, במיוחד בתקופת החגים. אין מקום מושלם יותר לחגוג בו את הנישואים שלנו, ועוד בכזה סטייל!"

אדם דניאלס, מנכ"ל שיווק בריטיש איירווייס: "לרוב, חופשת ירח הדבש נזכרת לכל החיים, לעיתים יותר מכל חופשה אחרת. רצינו להפוך את ירח הדבש של חנה ותום לקסום ויוצא מן הכלל, לאזן מעט את השנה הקשה שעברה עליהם". 

בריטיש איירווייס מזמינה את כל לקוחותיה ברחבי העולם, המתכננים לטוס בשנת 2017, לשלוח לה את סיפוריהם, דרך אתר חברת התעופה, ואולי לזכות בחופשה חלומית כמו זו של חנה ותום. 

Exit mobile version