Site icon IAS

בנמל התעופה של דובאי לוקחים את הבריאות לגבהים חדשים

יוגה בנמל התעופה לחוויית הטיסה. צילום נמל התעופה של דובאי

נמלי התעופה של דובאי השיקו קמפיין חדש המתמקד בבריאות גופנית ונפשית הן לאורחים והן לעובדים. מתוך הכרה שטיסות יכולות להיות גם מהנות ומלחיצות, יוזמה זו נועדה לתת מענה לדאגה ההולכת וגוברת של חרדת נסיעות ולקדם חווית שדה תעופה נינוחה ותומכת יותר.

לפי הערכות אחד מכל שלושה אנשים חווה רמה מסוימת של חרדה מפני טיסה, כאשר פחד מטיסה הוא הפוביה השנייה בשכיחותה. כשמונה אחוזים מאוכלוסיית ארה"ב מתמודדים עם אתגרים בעת טיסה או נמנעים מכך לחלוטין. אחד מכל שלושה אנשים ברחבי העולם חווה את "הפחד מהתנתקות", כאשר 49 אחוז מתושבי איחוד האמירויות מתקשים באמת להתנתק מחיי היומיום בזמן חופשה, מה שהופך אותם לבעלי הסיכוי הנמוך ביותר להתנתק ממכשירים דיגיטליים.

מישל לי (Michelle Lee), סגנית נשיא למותג ותקשורת בנמלי התעופה של דובאי, אמרה: "חווית נמל התעופה היא חלק בלתי נפרד מהמסע של האורחים. המטרה שלנו בנמל התעופה לעזור להפוך את החוויה לבריאה, נטולת מתח וחיובית ככל האפשר."

"הבנת הדינמיקה של חרדת טיסה היא חיונית הן למטיילים והן לתעשיית הנסיעות. רווחה היא חלק חיוני מחוויית הטיול, ועל ידי התמקדות בהפחתת מתח, תמיכה בבריאות הנפש והעלאת המודעות לסרטן השד, אנו שואפים ליצור סביבה מסבירת פנים ותומכת לאורחים שלנו, לאנשינו ולכל מי שעובר בשערינו ".

חולוד אל מרזוקי (Khulood Al Marzooqi), מנהל מעורבות עובדים ורווחה בנמלי התעופה של דובאי, אמר: " רווחת העובדים היא תחום מיקוד חשוב. תוכנית רווחה חזקה אינה רק קידום בריאות – היא עוסקת ביצירת סביבה שבה העובדים מרגישים מוערכים, נתמכים ומועצמים לצמוח. כשהאנשים שלנו במיטבם, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, הם מביאים את מיטב עבודתם. אנו נוקטים בגישה הוליסטית כלפי רווחת העובדים שלנו, ולכן ליוזמות שלנו יש מגוון פעילויות המתמודדות עם היבטי רווחה שונים בחוויית הפרט".

בהתאמה לחודש המודעות לסרטן השד וליום בריאות הנפש העולמי, הקמפיין יצא לדרך עם מפגשי יוגה, המאפשרים לאורחים להירגע בזמני נסיעות שיא. פעילויות נוספות כוללות אירוע כושר ייחודי על המסלול של דובאי אינטרנשיונל (DXB), ממוגרפיות חינם לעובדות, וסמינרים מקוונים על האופן שבו חוויות מוקדמות בחיים משפיעות על ההתנהגות במקום העבודה.

במהלך הקמפיין, נמלי התעופה של דובאי יציגו גם הודעות על מסכי נמלי התעופה ובערוצים דיגיטליים, ויספקו תוכן אינפורמטיבי. מה לצפות בהגיעכם לנמל התעופה:

יוגה – נמל התעופה יארח מפגשי יוגה בהנחיית מדריך מוסמך בטרמינל 3 בשעות השיא, תוך התמקדות בטכניקות הרפיה נפשית ופיזית כאחד, שהאורחים יכולים לשלב בשגרת טרום הטיסה שלהם. המפגשים החינמיים מעניקים חוויית שלווה בחודש אוקטובר וימשיכו בשעה 5:30 בבוקר בימי שישי ושבת עד סוף החודש.

חווית רכיבה על אופניים – נמל התעופה משתף פעולה עם CRANK, סטודיו הכושר הבוטיקי שבסיסו באיחוד האמירויות, כדי לארח את חווית ה-RIDE החתומה על המסלול של דובאי אינטרנשיונל (DXB). אירוע הכושר של פעם בחיים נועד לקדם רווחה כחלק מאתגר הכושר של דובאי.

אוקטובר ורוד – נמל התעופה מחלק סיכות רווחה לאורחים ולנוסעים כדי להעלות את המודעות לסרטן השד. בנוסף, ממוגרפיות חינם מוצעות לעובדות מעל גיל 40 באמצעות Prime Healthcare, בעוד שעובדים גברים יכולים לרשום את נשותיהם לבדיקה, כחלק מההטבות שלהם.

חשיבות הנפש – לציון יום בריאות הנפש העולמי שחל ב-10 באוקטובר, נמל התעופה של דובאי בשיתוף עם Prime Clinic הציעו בדיקה לעובדים המאפשרת זיהוי מוקדם וניהול של ליקויים קוגניטיביים פוטנציאליים.

סמינרים מקוונים לעובדים – נמל התעופה של דובאי משקיע גם ברווחת העובדים באמצעות סמינרים מקוונים הבוחנים את ההשפעה של חוויות מוקדמות בחיים על הדינמיקה במקום העבודה. הזדמנות נדירה עבור עובדי נמל התעופה, שלהם ילדים בגילאי 12-17, מוזמנים ללמוד את היסודות סביב ניהול כספים וליהנות מסיור בנמל התעופה.

גישה מרעננת זו לרווחה מציבה סטנדרט חדש לתעשיית התעופה, ומדגימה מחויבות לרווחת האורחים והעובדים החורגת מהחוויה הטיפוסית של נמל התעופה. אז בפעם הבאה שאתה עובר דרך נמל התעופה, זכור לארוז את מזרן היוגה שלך כדי שתוכל למצוא את עצמך מרגיש רענן לפני הטיסה.

Exit mobile version