Site icon IAS

בכירי עולם התקשורת ההיספנית מבקרים בישראל

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, נפגש ביום ד' עם בכירי התקשורת ההיספאנית בעולם. בין האורחים: מבכירי רשת הטלוויזיה הגדולה ביותר בעולם הלטיני "יוניויז'ן" והמפיק בפועל של NBC יוניברסל, סזאר קונדה, אחת השחקניות הפופולריות ביותר במקסיקו עם כ-1.9 מיליון עוקבים  בטוויטר אנג'ליקה וולה,  מנחת תכנית האירוח הנצפית ביותר ברשת התקשורת המובילה "יוניוויז'ן", ג'סיקה מולדונאדו, העיתונאית ומנחת מגזין החדשות של סוף השבוע ברשת "יוניויז'ן", פמלה סילבה קונדה ועוד.

 

מטרת הביקור היא לחשוף את האטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי, לשפר את תדמיתה בקרב מובילי דעת הקהל בציבור ההיספני בצפון אמריקה ובדרומה ולמנף את הקשרים בין ישראל לאמריקה הלטינית.

 

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "ישראל משלבת קדושה, היסטוריה, תרבות ושמחת חיים לצד ביטחון אישי מן הגבוהים בעולם; ביקורכם בארץ הקודש הוא תמיכה חשובה עבורנו, העבירו את המסר של 'ישראל האמתית' דרך הרשתות החברתיות, על המסכים ופנים אל פנים בשובכם הביתה"

 

במסגרת הביקור צפויים אנשי התקשורת ההיספנים להיפגש עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולקיים מסיבת עיתונאים במלון ענבל בירושלים.

 

עד כה הספיקו האורחים לסייר בעיר העתיקה בירושלים, באתרי תיירות קדושים לנצרות ובאתרים הלאומיים של ישראל ולהיחשף לגוון החיים הצבעוני והתוסס של ישראל במקומות בילוי ומסעדות בירושלים ובתל אביב.

 

האורחים דואגים לכל אורך שהותם לעדכן את חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם בעשרות תמונות מהארץ.

 

בפגישתם עם השר לנדאו הביעו התפעלות רבה מישראל ומקבלת הפנים החמה: "צריך להעביר את המסר לעולם, זה שונה לחלוטין ממה שרואים ברשתות השונות", אמר אחד המשתתפים. "הביקור נתן לנו פרופורציה אחרת", אמרה עיתונאית נוספת, "אתייחס אחרת לתמונות שאראה בתקשורת מעתה והלאה, משום שראינו את האמת בשטח".

 

האירוח הוא פרי יוזמה משותפת של משרד התיירות עם -America voices  ארגון יהודי שמטרתו להנגיש את ישראל למעצבי דעת קהל מארה"ב ומדינות שכנות לה, ולהחדיר מסרים ישראליים לציבורים בחו"ל. במסגרת הפעילות, מארחים משרד התיירות וארגון America voices ידוענים, שחקנים ועיתונאים בולטים במגוון פרויקטים הכוללים ביקורים בארץ.

 

שר התיירות, דר. עוזי לנדאו: "ישראל משלבת קדושה, היסטוריה, תרבות ושמחת חיים לצד בטחון אישי מן הגבוהים בעולם; ביקורכם בארץ הקודש הוא תמיכה חשובה עבורנו; אנו סומכים עליכם שתעבירו את המסר של 'ישראל האמתית' דרך הרשתות החברתיות, על המסכים  ופנים אל פנים בשובכם הביתה למשפחותיכם ולחברים".

 

Exit mobile version