רשת בתי המלון העולמית, אינטרקונטיננטל, מאמינה באסטרטגיה השיווקית "שקיפות ואותנטיות מלאה".
קבוצת אינטרקונטיננטל – IHG השיקה באתרי האינטרנט שלה מדור חוות דעת ודירוגים לנוחות הלקוחות המאפשרת להם להתרשם מביקורות אמיתיות של לקוחות המלון תוך כדי ביצוע ההזמנה.
החברה מאמינה שאפשרות מרעננת זו עוזרת ללקוחות לקבל החלטה נכונה ולהזמין את החדר במלון באותו אתר אינטרנט שבו הם קוראים גם את הביקורת על המלון.
Michael Menis,סגן נשיא הרשת בנושא אינטרנט ושיווק אינטראקטיבי :"אנחנו יודעים שביקורת משחקת תפקיד חשוב בהחלטת הלקוחות בעת הזמנת מלון".
"יותר מ-70% מקהל הלקוחות שלנו קוראים חוות דעת לפני קבלת ההחלטה לגבי המלון וזה מאוד חשוב שהביקורות יהיו אותנטיות מאורחים אמיתיים של המלון, כך שהלקוחות יוכלו לקבל החלטה מושכלת", הוסיף מייקל.