Site icon IAS

בינה מלאכותית בשירות יונייטד: עדכוני מזג אוויר ישירות לנייד

יונייטד איירליינס: עדכוני מזג אוויר ישירות לנייד. צילום באדיבות חברת התעופה

נוסעי יונייטד איירליינס (United Airlines) שטיסתם מתעכבת בשל קשיי מזג אוויר, יקבלו עידכון חי ומיידי על המצב באמצעות מפות מזג אוויר מקומיות, היישר לנייד שלהם.  יכול לעזור ללקוחות להבין כיצד מזג אוויר סוער בחלק אחד של המדינה יכול להשפיע על טיסה למקום אחר. יונייטד היא חברת התעופה הראשונה והיחידה בארה"ב שמספקת כיום ללקוחותיה מסרים ספציפיים מסוג זה, וחברת התעופה שולחת אותם בסיוע בינה מלאכותית.

החשיפה של החידושים מגיעה כאשר יונייטד מצפה לסוף השבוע העמוס ביותר של ה-4 ביולי עם יותר מחמישה מיליון נוסעים שיטוסו בין ה-28 ביוני ל-8 ביולי, עלייה של יותר מ-7% בהשוואה לשנה שעברה.

"עם יותר אנשים שטיילו בקיץ הזה מאי פעם, רצינו לתת ללקוחותינו דרך קלה יותר להישאר מחוברים למידע בזמן אמת על הטיסה שלהם, ושליחת הודעות טקסט הייתה הפתרון הפשוט ביותר", אמר ג'ייסון בירנבאום (Jason Birnbaum), מנהל המידע הראשי של יונייטד. "אנחנו יודעים שלקוחות מעריכים שקיפות ועל ידי שילוב של כלים חדשניים התומכים בטכנולוגיה עם כוח אנושי, אנחנו יכולים לתת ליותר אנשים, יותר פרטים על הטיסה שלהם".

במשך שנים, יונייטד הובילה את תעשיית התעופה בהטמעת טכנולוגיות ומדיניות חדשות בכל פעילותה כדי להגביר את שקיפות הלקוחות, כולל:

סיוע בהזמנה מחדש אוטומטית: במקום להמתין בתור כדי לדבר עם סוכן או לחפש אפשרויות חדשות, כלי השירות העצמי של יונייטד מציג אוטומטית לנוסעים אפשרויות הזמנה מחדש מותאמות אישית, מידע על מעקב אחר תיקים ושוברי ארוחות ומלון כאשר הם זכאים אם הטיסה שלהם מתעכבת או מבוטלת.

עדכוני טיסות בזמן אמת: יונייטד היא חברת התעופה הראשונה והיחידה בארה"ב שנותנת ללקוחות גישה בזמן אמת לכרטיס העלייה למטוס, לשער ולמספר המושב שלהם, ושעון הספירה לאחור לשעת ההמראה ישירות על מסכי הטלפון שלהם, כל זאת מבלי לפתוח את אפליקציית יונייטד.

ישיבה משפחתית חינם: יונייטד היא חברת התעופה הראשונה והיחידה שמציעה מפת מושבים דינמית שמקלה על הושבת ילדים מתחת לגיל 12 ליד מבוגר מכל סיבה, בחינם – אפילו נוסעים ב-Basic Economy.

עמלות ללא שינוי: באוגוסט 2020, יונייטד ביטלה את עמלות השינוי, והציעה יותר גמישות לתוכניות טיסה והפכה לחברת התעופה היחידה בארה"ב שמאפשרת לכל הלקוחות בכל סוגי התעריפים לטוס באותו יום בחינם.

Exit mobile version