Site icon IAS

ביטולי הטיסות בארה"ב נותרו נמוכים במחצית הראשונה של השנה

דגל ארה"ב מונף בגאווה. צילום freepik

מינהל התעופה הפדרלי (FAA) חשף כי רק 1.4% מכלל הטיסות בוטלו במחצית הראשונה של השנה, מהנמוכים בעשור האחרון. ב-2020 (קורונה) הוא עמד על 8.8%, ב-2022 הוא עמד על 2.8% ורק ב-2016 הוא עמד על 1.3%. מזג האוויר ממשיך להיות הגורם העיקרי לביטולי טיסות ומחסור בכוח אדם האט את הצמיחה בתעשיית התעופה בשנים האחרונות.

נמלי תעופה כמו יוסטון ויליאם פ. הובי, נמל התעופה הבין יבשתי ג'ורג' בוש ביוסטון ונמל התעופה הבינלאומי של דאלאס פורט וורת' היו מהנפגעים ביותר, כאשר יונייטד איירליינס הושפעה במיוחד.

ב-7 ביולי, היום האחרון של חגיגות יום העצמאות של ארה"ב, נרשם שיא יומי במספר הנוסעים עם למעלה מ-3 מיליון נוסעים ברחבי המדינה. שר התחבורה של ארה"ב, פיט בוטיגייג, אמר: " מספר הטיסות שוברות שיאים השנה והן עוד סימן טוב לכלכלה שלנו, שכן יותר אמריקאים טיסים מאי פעם".

מספר פעולות ננקטו על ידי הממשל הנוכחי לשיפור זכויות הנוסעים מול חברת התעופה. הכוללים, בין היתר: חוק חדש המחייב חברות תעופה להעניק ללקוחות החזרים אוטומטיים במזומן כאשר הטיסה שלהם הוטלה או שונתה באופן משמעותי, והם אינם מעוניינים יותר לקחת את הטיסה או לבצע הזמנה חדשה. חברות התעופה נדרשות גם לחשוף מראש עמלות בגין שינוי הזמנה או משקל יתר של הכבודה.

Exit mobile version