Site icon IAS

בואינג צופה ביקוש ל-42,600 מטוסים חדשים במהלך 20 השנים הבאות

משרדי חברת בואינג בארה"ב. צילום בואינג

עם עלייה מחודשת בתעבורה הבינלאומית ובנסיעות אוויריות פנימיות חזרה לרמות שלפני המגפה, בואינג חוזה היום ביקוש עולמי ל-42,595 מטוסים מסחריים חדשים עד 2042, בשווי של 8 טריליון דולר.

בואינג פרסמה את תחזית השוק המסחרי שלה לשנת 2023 (CMO), תחזית החברה לביקוש של 20 שנה למטוסים ושירותים מסחריים, לקראת התערוכה האווירית בפריז.

הממצאים העיקריים:

 "תעשיית התעופה הפגינה חוסן ויכולת הסתגלות לאחר הפרעה חסרת תקדים, כאשר חברות התעופה נענות לאתגרים, מפשטות את הציים שלהן, משפרות את היעילות ומנצלות את הביקוש המתחדש", אמר בראד מקמולן, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק מסחריות בבואינג. "במבט לעתיד של הנסיעות האוויריות, ה-CMO שלנו לשנת 2023 משקף התפתחות נוספת של תעבורת הנוסעים הקשורה לצמיחה עולמית של מעמד הביניים, השקעות בקיימות, המשך צמיחה עבור חברות זולות, וביקוש למטען אווירי כדי לשרת את שרשראות האספקה ​​המתפתחות והאקספרס. משלוח מטען".

התחזיות של בואינג לביקוש אזורי ומגמות מפתח עד 2042 כוללות:

התחזיות של בואינג לביקוש אזורי ומגמות מפתח עד 2042 כוללות:

בתקופת התחזית של 20 שנה, בואינג צופה ביקוש לדגמים אלה:

משלוחים חדשים (2023-2042)

מטוס אזורי 1,810

מעבר יחיד 32,420

Widebody 7,440

ספינת משא 925

סך הכל 42,595

בואינג פרסמה את ה-CMO מדי שנה מאז 1961. כתחזית הסילון הארוכה ביותר, ה-CMO נחשבת לניתוח המקיף ביותר של תעשיית התעופה המסחרית. למידע נוסף על תחזית השוק המסחרי ראה באתר החברה Boeing.com . בואינג תפרסם את תחזית הטייסים והטכנאים המלאה שלה בשבוע של 24 ביולי.

כחברת חלל עולמית מובילה, בואינג מפתחת, מייצרת ומספקת שירות למטוסים מסחריים, מוצרי הגנה ומערכות חלל עבור לקוחות ביותר מ-150 מדינות. כיצואנית מובילה בארה"ב, החברה ממנפת את הכישרונות של בסיס ספקים עולמי כדי לקדם הזדמנויות כלכליות, קיימות והשפעה קהילתית. הצוות המגוון של בואינג מחויב לחדש למען העתיד ולחיות את ערכי הליבה של החברה של בטיחות, איכות ויושרה. למידע נוסף בכתובת  www.boeing.com .

Exit mobile version