Site icon IAS

בואינג מינתה מנכ"ל חדש ודיווחה על הפסד ברבעון השני של השנה

רוברט ק. "קלי" אורטברג, נשיא ומנכ"ל בואינג. צילום באדיבות בואינג

יצרנית המטוסים בואינג הודיעה כי מועצת המנהלים בחרה את רוברט ק. "קלי" אורטברג (Robert K. "Kelly" Ortberg), לנשיא והמנכ"ל החדש, שיחליף החל מה-8 באוגוסט 2024, את דייב קלהון (Dave Calhoun ), שהודיע על פרישה.

לאורטברג (64) תואר ראשון בהנדסת מכונות מאוניברסיטת איווה ועמד בעבר בראש ספקית חלקי המטוסים קורוול קולינס, שכיום בבעלות  RTX. "בחודשים האחרונים ערך הדירקטוריון חיפוש יסודי ונרחב למציאת המנכ"ל הבא, ולקלי יש את בכישורים והניסיון להוביל את בואינג לפרק הבא שלה", אמר סטיבן מולנקופף (Steven Mollenkopf), יו"ר הדירקטוריון.

"אני מאוד גאה להצטרף לחברה האייקונית הזו", אמר אורטברג. “לבואינג יש היסטוריה עשירה כמובילה וחלוצה בתעשייה שלנו, ואני מחויב לעבוד ביחד עם יותר מ-170,000 עובדים מסורים של החברה כדי להמשיך את המסורת הזו, כשהביטחון ואבטחת האיכות בחזית".

בואינג דיווחה על הכנסות של 16.8 מיליארד דולר ברבעון השני ו-33.4 מיליארד דולר ברבעון הראשון, כאשר שני הנתונים היו נמוכים ב-15% וב-11% בהשוואה לשנה הקודמת. כתוצאה מכך, סיימה יצרנית המטוסים את הרבעונים עם הפסד נקי של 1.4 מיליארד דולר ו-1.7 מיליארד דולר, בהתאמה.

Exit mobile version