Site icon IAS

בדיקה ביטחונית מזורזת בכניסה לארה"ב

ב-31 באוגוסט 2016 הפכה לופטהנזה לחברת התעופה האירופית הראשונה שהוסמכה להשתתף בתוכנית TSA Pre?® של המנהל האמריקאי לבטיחות בתעופה (TSA). הודות ליוזמה זו, נוסעי לופטהנזה יהיו זכאים לעבור ביקורת ביטחונית מזורזת ויעילה בשדות התעופה האמריקנים המשתתפים בתוכנית.

כאשר המנהל האמריקאי לבטיחות בתעופה קובע כי נוסע זכאי לתהליך ביקורת ביטחונית מזורזת, מידע זה משולב בברקוד של חותמת ®TSA Pre אשר שתופיע על כרטיס העלייה למטוס של אותו נוסע. בעת הסריקה של הברקוד בנקודת הביקורת הביטחונית, יופנה הנוסע למסלול ייעודי לנוסעי ®TSA Pre. תהליך ביקורת מזורז חוסך לנוסעים את הצורך לחלוץ נעליים, להוריד חגורה ומעיל ומאפשר גם להשאיר מחשבים אישיים ופריטים אחרים, העומדים בדרישות הבטיחות בתוך תיק העלייה למטוס.

המטרה העיקרית של לופטהנזה היא להעניק ללקוחותיה חוויה מעולה של שירות, בטיחות ואיכות. תוכנית  TSA Pre?® עונה על כל הקריטריונים אלה, שכן רמת האבטחה של חברות התעופה, המשתתפות בתוכנית, נבדקת בקפדנות ולאחר שחברת תעופה התקבלה לתוכנית, נוסעיה זכאים לחוויית נסיעה משופרת, ולתהליך מזורז ונוח יותר של בדיקה ביטחונית ביותר מ-180 שדות תעופה בארה"ב.

Exit mobile version