ברית התעופה סקיי טים מתמקדת בקהל הלקוחות ע"י יוזמות חדשות ,שירות משודרג והטבות נוספות לחברים בתוכניות הנוסע המתמיד.
"לאחר שיצרנו רשת קווי תעופה רחבה , החלטנו להתמקד יותר בקהל הלקוחות ע"י פיתוח מוצרים ושירותים משודרגים", אמר מייקל וויסבורן, מנכ"ל ברית התעופה סקיי טים.
יעילות
חיסכון של כ-15 מיליון יורו בשנה בעלויות הקשורות להעברה של הנוסעים, תוך כדי התייעלות בקשר בין חברות התעופה, החברות בברית, ונמלי התעופה בה פועלות החברות: אמסטרדם, אטלנטה, רומא, פריז, מקסיקו סיטי, סיאול, בייג'ין, גואנגזו ושנחאי.
שיפור שירות הלקוחות
ברית סקיי טים השיקה יוזמה חדשה במרס 2012 המתמקדת בלקוח – SkyPriority המציעה סדרה של שירותים יוקרתיים בנמלי התעופה כמו ה- Elite Plus לנוסעי מחלקה ראשונה ועסקים. בנוסף, היוזמה החדשה המיושמת כבר ב-75% מהרשת הגלובלית תהיה זמינה בכל אחד מאלף היעדים של הברית עד סוף שנת 2013.
היוזמה תורחב כדי להעניק שירותים נוספים כמו מרכזים טלפוניים ייעודיים והקלות באיסוף הכבודה בנמלי התעופה. 3 טרקלינים חדשים יפתחו: החודש באיסטנבול, סידני לקראת סוף השנה ובייג'ינג בתחילת 2014. הטרקלינים החדשים יפחיתו את העלויות ב-10% בנמלי התעופה.
"הצטרפותה של חברת התעופה האינדונזית Garudaב-2014 תרחיב את רשת קווי היעדים באינדונזיה ובדרום מזרח אסיה. החברה עבדה קשה כדי לעמוד בקריטריונים הנדרשים לחברות בברית התעופה סקיי טים", הוסיף מייקל וויסבורן, מנכ"ל ברית התעופה סקיי טים.