Site icon IAS

ארקיע תפעיל קו ישיר למרוקו החל מחודש אוגוסט

מרקש - אחת הערים היפות והמרתקות במרוקו, הממוקמת למרגלות הרי האטלס. צילום Depositphotos

ארקיע, איסתא והשטיח המעופף מכריזות היום (א') על הפעלת קו ישיר למרוקו החל מ 3 לאוגוסט עם נחיתה במרקש בתדירות של טיסה שבועית בימי שלישי.  מחודש ספטמבר – יוגדל הקו לתדירות של 4 טיסות שבועיות. הטיסות בחודש זה כבר ייתנו מענה מלא למבקשים לחגוג את חגי תשרי במרוקו. במקביל יופעל גם קו ישיר נוסף לקזבלנקה בתדירות טיסה שבועית. הטיסות למרקש וקזבלנקה ימשכו כ- 5 שעות במטוסי האיירבוס 321-NEO LONG RANG  החדישים של ארקיע בעלי קיבולת של 220 מושבים וחווית טיסה משודרגת ונוחה.

פתיחת הקו למרוקו היא בשורה גדולה ומשמעותית לשוק התיירות בישראל – בין אם בסגמנט הבודדים ובין אם בסגמנט הקבוצות והסוכנים. ההערכה היא שהביקוש לטיולים במרוקו יהיה גבוה ומאות אלפי נוסעים יטוסו למדינה אשר פותחת את שעריה לישראלים.

מרקש – כוכבת העל של מרוקו, המכונה גם "עיר האלוהים" מבטיחה לנוסעיה חוויה יוצאת דופן ושונה מכל יעד אחר – נווה מדבר שמשי המחולק לשני אזורים: העיר העתיקה והעיר המודרנית ובכל חלק שלה ייהנו הטסים מאווירה ססגונית, שווקים תוססים עם מציאות ותבלינים, מקומיים מסבירי פנים, קסמי נחשים ושלל מוזיאונים ומונומנטים פוטוגניים.

הטבע המרשים – מרוקו משלבת בתוכה סוגים שונים של טבע מרשים; החל ממדבר עצום וצחיח המציע טיולי ג'יפים וטיולי גמלים, הרים מושלגים וקרירים לחובבי טרקים, כבישים פתלתלים לחובבי נהיגה, יערות ובהם מפלים ונהרות, חופים מרהיבים בהם אפשר לקחת אתנחתא קלה מהטיול, ועוד.

ההיסטוריה המרתקת – מרוקו מתהדרת בהיסטוריה מרתקת ומלאה פנינים מרהיבות ומעניינות. שמונה אתרי מורשת עולמית מחכים לכם שתגלו אותם, לצד אתרי היסטוריה אחרים. נוסף על אלו, מומלץ לצאת ולגלות גם את ההיסטוריה המפוארת של הקהילה היהודית המרוקאית, שהשאירה את חותמה גם לאחר העלייה הגדולה למדינת ישראל. ;

אסף גורן מנכ"ל איסתא "ישראל מסר שלדעתו הנסיעות אחרי טרום קורונה יהיו שונות מאלו שהיו לפניה. מרוקו מתאימה כמו כפפה ליד ליעד של אחרי קורונה בזכות הנופים, אזורי הטיול הרחבים והאתגרים.

גורן הוסיף שמרבית הנוסעים יהיו לטיול ובתקופה של 7-10 ימים אם כי יהיו גם כאלו שירצו לטעום את מרוקו בנופשון קצר לארבעה ימים.

עוז ברלוביץ משנה למנכ"ל ארקיע מסר שההערכה היא שמרוקו תהיה יעד מוביל לטיולים ונופשונים בשנים הקרובות לדברי ברלוביץ מרוקו מתאימה לזוגות, טיולי שורשים, קבוצות מאורגנות, טיולים אתגריים ועוד. הרב גוניות ושלל האפשרויות, הם מה שהופכים אותה ליעד כה מוצלח ואידאלי ומסיבה זו תדירות התעופה תהיה גבוהה. החברה תפעיל טיסות ישירות במטוסי האירבס החדישים והנוחים המצוידים במערכות סטרימר ואינטנרט.

אורן כהן מגורי, סמנכ״ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף: ״ בשנים האחרונות הפעלנו טיסות למרוקו עם עצירת ביניים והוצאנו אלפי נוסעים לטיולים מאורגנים ששילבו את מדבר סהרה, קזבלנקה, פס ורבאט. זהו יעד מאוד פופולארי בקרב ישראלים וכל המדריכים שלנו עברו הכשרה ומכירים את היעד על בוריו. כעת עם הפעלת הקו הישיר והנגשת מרוקו לישראלים אנחנו סבורים ובטוחים שמרוקו תהיה יעד מועדף על הישראלים לחופשה בחבילות נופש ולטיולים מאורגנים".

Exit mobile version