Site icon IAS

ארקיע חתמה על מזכר הבנות לרכישת מטוסי איירבוס A330-900neo

מזכר הבנות (Memorandum of Understanding – MoU) נחתם בין יצרנית המטוסים איירבוס וחברת התעופה ארקיע לרכישת עד 4 מטוסי רחבי גוף מדגם A330-900neo. ארקיע תהיה חברת התעופה הישראלית הראשונה להפעיל מטוסים רחבי גוף מדגם זה.

אתר האינטרנט של אייירבוס מציין שהמטוסים החדשים יעזרו לארקיע להרחיב פעילותה לשווקים ארוכי טווח עסקיים ופנאי. מטוס האיירבוס הפופולרי בעולם,  A330-900neo ,חסכוני בשיעור של עד 14% בצריכת הדלק, בקטגוריה, בטיסה ישירה של למעלה מ-400 מייל ימי (741 ק"מ) ובעלויות תחזוקה נמוכות.

4 המטוסים החדשים מצטרפים להזמנה של 4 מטוסי איירבוס A321neo שהוזמנו ע"י ארקיע בתערוכה האווירית הבינלאומית של פארנבורו – המפשייר, שהתקיימה ב-2012. טייסים וצוותים יכולים באמצעות הסמכה לא ארוכה לעבור לעבודה סדירה גם במטוסים החדשים. במטוסים החדשים מערכת בידור מתקדמת מדור רביעי וגישה לאינטרנט אלחוטי באמצעות מכשירים אלקטרונים ניידים.

" מטוסי ה- A330-900neo  יהיו מטוסי הדגל של החברה שיסייעו לה להתמודד ביעילות בקווים ארוכי הטווח ולהרחיב פעילותנו ", אמר ניר דגן , נשיא ומנכ"ל ארקיע. " היעילות והאמינות המוכחת של מטוסים אלו ישמחו גם את בעלי החברה, האחים נקש מקבוצת ג'ורדאש".

לקבוצת ג'ורדאש עסקים בתחום תעופה, הלבשה, נדל"ן , מלונאות, חקלאות ותעשייה ברחבי העולם.

" אנו שמחים מאוד שהגענו להסכמה עם חברת התעופה ארקיע, השותפה שלנו בישראל והראשונה לרכישת מטוסים רחבי גוף מחברת איירבוס בישראל", אמר ג'ון ליהי, מנהל תפעול לקוחות בחברת איירבוס. "השילוב של מטוסי איירבוס  A321neo ו- A330neo בצי המטוסים שלה יעניק לארקיע יתרונות של מטוסים יעילים וחסכוניים כאחד".

איירבוס קיבלה עד כה 1400 הזמנות למשפחת מטוסי A330 . מטוסי ה- A330neo מצוידים במנועי רולס רויס טרנט 7000.

Exit mobile version