קמפיין "ארץ החלומות" לקידום התיירות לארה"ב הושק לאחרונה בבריטניה ע"י חברת Brand USA, האחראית על קידום התיירות לארה"ב.
הקמפיין הפרסומי הושק בשיתוף פעולה עם חברת התעופה בריטיש איירווייס וכולל פרסומות טלוויזיה , שלטי חוצות, מדיה חברתית ומציג את חווית הביקור הייחודית של התייר בארץ החלומות עם פנייה ישירה: " גלה את הארץ הזו יותר מתמיד".
הקמפיין יתנהל עד ל-4 במרץ ויורחב באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם סיטונאי תיירות וחברות תעופה."מטרתנו להצית מחדש את סיפור האהבה המחודש של אמריקה עם העולם ומזמינים את המבקרים לחוות את האפשרויות הבלתי מוגבלות שיש לארצות הברית להציע. מוזיקה היא השפה האוניברסאלית לפנות לכל העולם " , אמר כריס תומפסון,מנכ"ל Brand USA.
השיר המפורסם Land of Dreams"" – ארץ החלומות, הוא שירו של ג'וני קאש, אגדת המוסיקה האמריקנית, שמלווה את הקמפיין .
הקמפיין הראשון הושק בבריטניה, יפן וקנדה ב-1 במאי 2012 , נמשך שלושה חודשים והוביל לעלייה של 14% במספר המבקרים הבריטים בארה"ב. עלות הקמפיין 12.3 מיליון דולר.מסקרים שנערכו בארה"ב עולה שתייר ממוצע המבקר במדינה מוציא כ-4000 דולר במהלך שהותו.
אתר האינטרנט של חברת Brand USA מספק מידע מקיף על ארץ החלומות , אמריקה-
https://www.youtube.com/watch?v=bcfbdiiEQDM