Site icon IAS

אקרה- גאנה, יעד טיסות חדש לאייר פראנס

אייר פראנס מרחיבה את פעילותה באחד השווקים המובילים ביותר ביבשת אפריקה והחל מה- 28 בפברואר 2017 תציע שלוש טיסות שבועיות לאקרה, בירת גאנה מפריז-שארל דה גול, ובכך תאפשר חיבור נח לגאנה מישראל, אירופה, אסיה, וצפון אמריקה.

בין ה-28 לפברואר וה-27 במרץ 2017 הטיסות יופעלו על ידי מטוס איירבוס A330 בעל קיבולת של 208 מושבים, כאשר לאחר מכן, ולאורך כל עונת הקיץ, הטיסות יופעלו על ידי בואינג 777-200 בעל 312 מושבים, אשר מצויד במושבים חדישים של אייר פראנס. עם זמני מעבר מינימליים בין טיסות של 1:45 שעות בטיסה לאקרה ו-2:40 בטיסה חזרה לת"א טיסות אייר פראנס לאקרה מסתמנות כאטרקטיביות  במיוחד.

ג'ניפר מאזט, מנכ"לית אייר פרנס-KLM בישראל: "שלושת הטיסות השבועיות הללו מחזקות את נוכחותה של אייר פרנס באפריקה ומרחיבה את פריסת הטיסות של אייר פרנס-KLM ביבשת. אנו מציעים אפשרויות חיבור דרך פריז ואמסטרדם לכ-40 יעדים באפריקה, כגון יוהנסבורג, ניירובי, לואנדה, קייפטאון, וכעת גם חיבור נח לאקרה – אייר פרנס KLM ממצבת את עצמה כגורם מוביל בשוק התעופה באפריקה וכבחירה מצוינת לנוסעים הטסים בין ישראל לאפריקה, הן לנסיעות תיירות והן לנסיעות עסקיות".

אייר פראנס- KLM באפריקה:

אייר פראנס- KLM מפעילה כיום טיסות ל -46 יעדים באפריקה, אשר מבססים אותה כגוף מוביל במגזר הזה. בנוסף, הודות להסכם שיתוף פעולה של אייר פראנס עם קניה איירווייס מציעה הקבוצה תדירות נרחבת יותר בטיסות בין אירופה לאפריקה ורשת טיסות המורחבת בשמונה עשרה יעדים נוספים. בנוסף הקבוצה נהנית מהסכם קוד-שייר עם חברות התעופה הדרום אפריקאיות Comair ו- kulula.com, ומציעה טיסות המשך לחמישה יעדים נוספים בדרום אפריקה, דרך יוהנסבורג או קייפטאון.

לבסוף, מאז 2012, אייר פראנס משמשת כשותפה אסטרטגית של חברת התעופה Air C?te d'Ivoire. בחודש מאי 2012, אייר פראנס תמכה ביצירת חברת התעופה, לצד מדינת חוף השנהב, בזכות השקעה 20% בהון הראשוני שלה.

 

Exit mobile version