Site icon IAS

אקדמיית תעופה מוסמכת בהנהלת אתיופיאן איירליינס

לחברת התעופה אתיופיאן איירליינס אקדמיית תעופה מוסמכת על ידי יאט"א (IATA ) , זהו בית הספר היחיד באפריקה ללמוד מקצועות התעופה ומגיעים אליו להכשרה מכל מדיניות היבשת. היום הודיעה החברה על סיום קורס תעופה והכשרה ל- 184 בוגרים. 

Tewolde GebreMariam מנכ"ל אתיופייאן איירליינס ציין בטקס הענקת המלגות: "השילוב של חינוך ולימודים הוא המפתח להצלחה של דור העתיד בכל העולם. אנו שמים דגש רב על כך על מנת לאפשר לכל מי שמעוניין ברחבי יבשת אפריקה ללמוד ולהשתלב במקצועות התעופה הן כטייסים והן כמהנדסים וטכנאים לסיים בהצלחה תואר במקצועות התעופה השונים ולקבל הסמכת תקן עולמית מ- IATA  . אנו מאוד גאים בהישגים של אקדמית התעופה שלנו שכיום לומדים בה כ- 1,000 סטודנטים והחזון שלנו כי עד שנת 2025 נגדל ונגיע ל- 4,000 סטודנטים בשנה".

אתיופייאן אירליינס מפעילה שתי טיסות יומיות הממריאות  מנתב"ג  וסה"כ  14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים באסיה :  דלהי, מומבאיי, בנגקוק, סינגפור, מנילה,גונזגו, הונג קונג ועוד, אפריקה לקייפטאון, יוהנסבורג, ניגריה, נמיביה, טנזניה ועוד וכן לארה"ב לוושינגטון, ניו יורק ולוס אנג'לס.   בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 חדיש עם שתי מחלקות שירות : תיירים ועסקים.  במחלקת התיירים המרווחת ניתן שירות מלא הכולל: שתי מזוודות של 23 קילו, ארוחות ובחירת מושב ללא תשלום נוסף. במחלקת העסקים של אתיופיאן כורסאות עסקים מרווחות.  

טל תעופה – נציגת אתיופיאיין איירליינס בישראל.

 

Exit mobile version