Site icon IAS

אקדח התגלה בכבודת יד של נוסע בנתב"ג

הלילה עוכב אזרח ישראלי, בן 61, אשר בכבודת היד שלו נתגלה אקדח. צוות הביטחון אשר נמצא באולם הבידוק הגופני הפעיל נוהל חירום על מנת לשלול אירוע ביטחוני. לאחר תחקיר האזרח הוחרם אקדחו והוא הורשה לטוס ללונדון.

האקדח אשר נתגלה בשיקוף הוא עוד אחד ממאות פריטים האסורים להטסה, המתגלים מיידי יום על ידי הבודקים כגון – כדורים, מחסניות, כלי עבודה וסכינים. הכנסת כלי נשק למתחם נמל התעופה, גם אם הוא ברישיון, מהווה עבירה פלילית ובמקרים רבים הנוסעים אינם מורשים להמשיך לטיסתם.

כאמור, האזרח אשר בכבודת היד שלו נתגלה האקדח עוכב, עבר תחקור וכשנשלל שמדובר באירוע ביטחוני, החרימה המשטרה את אקדחו והוא הורשה לטוס ללונדון. המשך האירוע יטופל על ידי המשטרה, כנהוג במקרים כאלה.

רק אמש שוחרר אזרח ישראלי שעוכב בנמל התעופה באוזבקיסטן לפני 12 ימים, בדרכו מישראל דרך טשקנט לתאילנד, לאחר שהתגלו בתיק היד שלו קליעי נשק. דרכונו נלקח ממנו והוא לא הורשה להמשיך ליעדו. עתה הוא עושה דרכו לישראל.

רשות שדות התעופה שבה ומדגישה ומתריעה בפני אזרחים ישראלים הנוסעים לחו"ל, כי עליהם לבדוק היטב תכולת חפציהם לפני נסיעה לחו"ל, מחשש להימצאות קליעים וחפצים אסורים אחרים, העשויים לגרום למעצרם, לתביעה משפטית, לתשלום קנסות כבדים ולשיבוש מוחלט של תוכניות הנסיעה שלהם.

 

 

 

 

Exit mobile version