Site icon IAS

אפליקציית יונייטד מתחדשת

אפליקציית יונייטד איירליינס מתחדשת באופן משמעותי והופכת את חווית המשתמש לקלה, נוחה ולמעשה מכל מקום. כך נמסר מהחברה. מעתה ניתן להזמין, לשנות ולבטל טיסה ישירות מהאפליקציה, להוסיף כרטיסי MileagePlus ו-United Club לארנק של אפל ועוד. האפליקציה תומכת כעת גם בהנפקת כרטיסי עלייה למטוס (בורדינג פס) של 19 חברות תעופה נוספות.

800,000 איש משתמשים מדי יום באפליקציה של יונייטד. ואלה הן התכונות החדשות שנוספו, ואשר עומדות כעת לרשותם:

ניהול הזמנות – שינוי או ביטול טיסות במהירות ובנוחות ישירות מהאפליקציה, תחת לשונית Reservation Details. שירות זה יתבצע בשלבים. בתחילה חלק מהשירותים ימשיכו להינתן באמצעות אתר united.com, אך בשבועות הקרובים תתווסף האפשרות לפעול ישירות באפליקציה.

שמירת כרטיסי נוסע מתמיד באפליקציית Apple Wallet – יונייטד תאפשר ללקוחות לשמור את פרטי כרטיסי  United Club ו-MileagePlus שלהם באפליקציית הארנק האלקטרוני – Wallet של אפל. אחסון פרטי הכרטיסים בארנק אלקטרוני זה, מבטיח ללקוחות שהמידע שלהם זמין בכל עת בכדי לבצע הזמנות או להיכנס לטרקליני יונייטד. חברי United Club יוכלו לסרוק את כרטיס העלייה למטוס כדי ליהנות מטרקליני יונייטד לפני טיסתם. חברי מועדון שמספר ה-MileagePlus שלהם אינו מודפס על כרטיס העלייה למטוס, יוכלו להציג את הכרטיס האלקטרוני וכרטיס העלייה למטוס שלהם בכניסה לטרקליני יונייטד.

שיפורים נוספים – שיפור חדש ושמו Track my bags מאפשר לעקוב אחר מיקומה של מזוודת הנוסע ומספק עדכונים בזמן אמת: האם הכבודה הועמסה על המטוס, האם נפרקה ונמצאת בדרכה לטרמינל ומתי היא זמינה על חגורת איסוף המזוודות.

יונייטד הוסיפה לאפליקציה תמיכה ב-3D Touch (פונקציה שזמינה במכשירי אייפון  6sואילך), שמאפשרת לבצע פעולות במהירות ישירות ממסך הבית. לחיצה קלה על האייקון של אפליקציית יונייטד יוביל את המשתמשים ישירות למסך הזמנת טיסה, ביצוע צ׳ק אין או בירור מצב הטיסה שלהם.

יונייטד מפעילה למעלה מ-748 מטוסים בקווים העיקריים שלה ועוד 475 מטוסים בקווי יונייטד אקספרס מנמלי התעופה המרכזיים שלה בשיקגו, דנוור, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק/ניוארק, סן פרנסיסקו, וושינגטון וערים אחרות ברחבי ארה״ב.

Exit mobile version