Site icon IAS

אן ריגאל מונתה למנכ"ל אייר פראנס העולמית

קבוצת אייר פראנס-KLM. צילום יח"צ

אן ריגאל, שכיהנה עד כה כסמנכ"לית הלקוחות הבכירה של אייר פראנס, מונתה היום לתפקיד חדש – מנכ"ל חברת התעופה אייר פראנס, החל מ-17 בדצמבר 2018. בכך היא תחליף בתפקיד את בנג'מין סמית', שמונה למנכ"ל בפועל של אייר פראנס עד סוף 2018.

"אני רוצה להודות לבנג'מין סמית' על עבודה יוצאת מן הכלל שעשה בעת ששימש כמנכ"ל בפועל של אייר פראנס", מסרה אן מארי קודארק, יו"ר מועצת המנהלים של אייר פראנס – KLM, "תחת הנהגתו, חברת התעופה שלנו פעלה במהירות ונקטה בצעדים מכריעים בחידוש יסודות לדיאלוג בחברה, וביצירת מבנה ארגוני מנהלתי חדש כפי שניתן לראות בהגעתה של אן ריגאל. בהזדמנות זו אני מאחלת לאן ריגאל הצלחה בתפקידה החדש, שישפיע לטובה גם על חברת אייר פראנס וגם על קבוצת אייר פראנס-KLM. אני שמחה מאוד שהיא קיבלה על עצמה את האתגר החדש והמרגש הזה".

אן ריגאל. צילום יח"צ

בעלת 27 שנות נסיון בקבוצה

"אני שמח על מינויה של אן ריגאל כמנכ"לית החדשה של אייר פראנס", מסר  סמית', "אן היא אשת מקצוע מעולה בענף התעופה. לאורך הקריירה שלה, תמיד הקדישה תשומת לב מיוחדת לעובדים, תוך יישום פרויקטים רבים שהובילה, ובה בעת גם דאגה לשים את הלקוח בלב העשייה שלה. יחד עם התמיכה והמחויבות של כל אחד מהעובדים אני בטוח שנוכל להיענות לאתגרים העומדים היום בפני אייר פראנס, תוך הבטחה של מצוינות בשירות לכל הלקוחות שלנו. יש לי אמונה שלמה כי אן תצליח לעשות מהפכה באייר פראנס. עם המינוי החדש ויחד עם פיטר אלברס, נשיא ומנכ"ל KLM, קבוצת אייר פראנס KLM עושה צעדים פנים-ארגונים חשובים כדי למנף עוד יותר את מעמדה בשוק.".

"זהו כבוד גדול עבורי להיות מנכ"ל אייר פראנס", אמרה אן ריגאל, "עם יותר מ-27 שנות ניסיון בשירות הקבוצה שלנו, אני אמשיך להקדיש את כל מאמציי להבטחת הצלחתם של עמיתיי ושל אייר פראנס. יש לי אמון מלא באסטרטגיה המנצחת של בנג'מין ואני שותפה להתלהבות שלו ולשאיפה שאייר פראנס תמשיך לגדול ולהתרחב בכל רחבי העולם".

מועצת המנהלים של אייר פראנס מינתה בנוסף את מנכ"ל קבוצת אייר פראנס KLM, בנג'מין סמית', כדירקטור של חברת  אייר פראנס ואישרה את מינויה של אן-מרי קודרק כיו"ר הדרקטוריון של אייר פראנס.

Exit mobile version