Site icon IAS

אמריקן איירליינס מתגברת מטוסים אזוריים באינטרנט מהיר

מטוסי אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

אמריקן איירליינס (American Airlines) מציעה כיום אינטרנט אלחוטי מהיר ביותר מ-900 מטוסים, ובכוונתה להביא את המספר הכולל של מטוסים המחוברים ללוויין ליותר מ-1,400 לאחר השלמת העדכונים המתוכננים למטוסים אזוריים.

במהלך השנתיים הקרובות, חברת התעופה מתכוונת להעניק ללקוחות נוספים חווית טיסה מהנה באמצעות ההשקה הקרובה של Wi-Fi מהיר במטוסים האזוריים המופעלים מטעמה. אמריקן פועלת להרחבת שיתוף הפעולה עם Intelsat במטרה להתקין Wi-Fi מהיר בכ- 500 מטוסים אזוריים החל מהשנה הבאה.

טכנולוגיית האינטרנט האלחוטי בטיסות ממשיכה להתפתח במהירות ברחבי תעשיית התעופה. אנטנות ה-Electronic Steered Array (ESA) של Intelsat הייחודיות ומרובות מסלולים, פועלות בהדדית הן על משפחת הלוויינים הגיאוגרפיים הנייחים של Intelsat והן על קבוצת לוויינים Low-Earth Orbit (LEO), ומספקת חיבור אינטרנט מהיר עם זמן אחזור נמוך.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר למטוסים האזוריים של אמריקן איירליינס להתאים למהירויות Wi-Fi גבוהות הזמינות כעת במטוסי הקו המרכזי של אמריקן. עם הרכישה המתוכננת של הטכנולוגיה החדשה, אמריקן מחזקת את מחויבותה לספק חוויה עקבית ומקושרת ללקוחות בכל הטיסות המצוידות באינטרנט המהיר של אמריקן עם היכולת לגלוש, לבדוק אימיילים ואפילו להיכנס ל-VPN בזמן הטיסה.

Exit mobile version