Site icon IAS

אמירייטס תציע מחלקת תיירים פרימיום בטיסותיה לסאו פאולו ולטוקיו

מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. צילום יח"צ

חברת התעופה אמירייטס (Emirates) הודיעה היום כי תציע מחלקת תיירים פרימיום בשני יעדים נוספים – סאו פאולו (החל מה-19 בנובמבר) וטוקיו (החל מה-20 בדצמבר). סאו פאולו תהפוך ליעד החמישי של אמירייטס בצפון ודרום אמריקה בו תהיה זמינה מחלקת תיירים פרימיום, ואילו טוקיו תהיה היעד השני במזרח הרחוק בו אמירייטס תציע את השירות, הכולל יותר מרווח לרגליים, פינוקים, אבזור ושירותים.

בעוד אמירייטס ממשיכה לשדרג את המוצר והשירותים שלה, מחלקת תיירים פרימיום תיפרס ביעדים נוספים ברשת של חברת התעופה. סאו פאולו תהפוך ליעד ה-13 אליו אמירייטס תגיע עם מטוס הדגל החדש שלה A380, ומספר היעדים אליהם מוצעת מחלקת תיירים פרימיום יגדל ל-14 (כולל נמל התעופה נריטה שבטוקיו). מלבד מושבי פרימיום אקונומי חדשים, המטוסים המשודרגים שיפעלו בקווים אלו מתהדרים גם בחללי פנים רעננים, חדשים ומרשימים.

החל מה-19 בנובמבר, נוסעים הטסים מדובאי לסאו פאולו יוכלו להזמין מושבי פרימיום אקונומי בטיסות EK261/262, שיהיו זמינים בתחילה שלוש פעמים בשבוע, ויתרחבו בדצמבר למתכונת יומית. מחלקת תיירים פרימיום לטוקיו בטיסות EK318/319, תושק החל מה-20 בדצמבר במתכונת יומית.

מטוס A380 של אמירייטס. צילום Depositphotos

מטוסי ה-380A החדשים בנויים בתצורה של ארבע מחלקות, וכוללים 56 מושבים במחלקת תיירים פרימיום, שערוכים בתצורת 2-4-2, בנוסף ל-338 מושבים במחלקת תיירים, 76 במחלקת עסקים ו-14 סוויטות במחלקה ראשונה.

היצע הפרימיום אקונומי הוכיח את עצמו כפופולרי מאוד בקווים בהם הושק, ועם הביקוש הגדל לטיסות ברשת של אמירייטס, הוא צפוי להיות מבוקש בקרב מי שמחפש חוויית פרימיום במחיר אטרקטיבי. מאז שאמירייטס השיקה מחלקת תיירים פרימיום בשנה שעברה, יותר מ-160,000 לקוחות בחרו לנסות את החוויה המשופרת שהיא מספקת.

אמירייטס מטיסה כיום את מטוסי ה-A380 שלה עם מושבי מחלקת תיירים פרימיום ליעדים גלובליים, כולל לונדון, סידני, מלבורן, סינגפור, לוס אנג'לס, ניו יורק, וסן פרנסיסקו. מחלקת תיירים פרימיום תושק גם בטיסות של אמירייטס למומבאי ולבנגלור (הודו) החל מה-29 באוקטובר.

נוסעים במחלקת תיירים פרימיום יכולים ליהנות ממגוון פינוקים, כולל מושבים מפוארים, יותר מקום לרגליים, אוכל ומשקאות פרימיום, לצד הטבות אחרות. במטוסים המשודרגים, חללי הפנים הרעננים כוללים את מוטיב עץ הגאף הייחודי של אמירייטס, כמו גם שיפורים אסתטיים אחרים, הכוללים עיצובים יפהפיים ופלטות צבעים חדשות, המורגשים בכל רחבי המטוס.

Exit mobile version