Site icon IAS

אמירייטס רושמת את אחת מעונות הקיץ העמוסות ביותר אי פעם

בואינג 777 של אמירייטס צילום יחצ אמירייטס

אמירייטס, מציינת את אחת מעונות הקיץ העמוסות ביותר שלה אי פעם, בהובלת למעלה מ-14 מיליון נוסעים עם תפוסת מושבים ממוצעת העולה על 80% ברשת העולמית בין החודשים יוני עד אוגוסט.

בהסתכלות על החודשים הקרובים, המגמה בהזמנות העתידיות של אמירייטס מצביעה על ביקוש בלתי פוסק לנסיעות בינלאומיות למגוון היעדים ברשת הנתיבים הרחבה של החברה. דובאי נותרה יעד פופולרי בקרב המטיילים, אפילו במהלך חודשי הקיץ, עם שני מיליון נוסעים שטסו לנמל התעופה הביתי של חברת התעופה כדי ליהנות מהאירועים והאטרקציות שדובאי מציעה לאורך כל השנה. המדינות המרכזיות מהן הגיעו המבקרים לדובאי כוללות את בריטניה, הודו, גרמניה, פקיסטן, ערב הסעודית, סין, מצרים וכווית. למעלה מ-35% מהמבקרים בדובאי הם משפחות, ששהו במדינה בממוצע יותר משבועיים, וזאת כדי לחוות את האתרים והאטרקציות המדהימים של העיר.

בעונת החורף הקרובה, צופה החברה עלייה נוספת בביקוש לנסיעות לדובאי, מאחר ומתכוננים בעיר כנסים עולמיים, אירועי ספורט ברמה עולמית ועוד. דובאי כבר קיבלה בברכה יותר מ-8.5 מיליון מבקרים מרחבי העולם בששת החודשים הראשונים של 2023, וכן יותר ממיליון מבקרים נוספים בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

עדנאן קאזים, המנהל המסחרי הראשי של אמירייטס: "הביקוש לטיסות עם אמירייטס היה חזק ויציב למרות יוקר המחיה הגובר במדינות ושווקים רבים. זה מעיד על הערך שאנשים מייחסים לטיסות – בין אם לעבודה, ללימודים, לבילוי או ביקור קרובים, ועד כמה קישוריות אווירית בינלאומית משמעותית לקהילות. כמהלך מוקדם בקביעת לוחות הזמנים של הטיסות שלנו, אמירייטס עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם שותפינו בתעשייה כדי להבטיח את נכונותנו לשרת את דרישות הלקוחות וכן למשוך מבקרים אל עיר המוצא שלנו, דובאי. אנו שמחים לראות את הבחירה של הנוסעים באמירייטס ובמוצר שלה, בכל מחלקות הנוסעים, במיוחד במחלקות הפרימיום. אמירייטס מתחייבת להמשיך לספק את התמורה הטובה ביותר לכספם של לקוחותינו, באמצעות השקעה במוצרים, בשירותים ובהפעלת רשת תעופה גלובלית יעילה."

בין יוני לאוגוסט, אמירייטס הפעילה כמעט 50,000 טיסות ל-140 יעדים ומהם, שהטיסו למעלה מ-14 מיליון נוסעים. הודות ל-157 חברות התעופה והרכבות השותפות שלה, אמירייטס מציעה לנוסעים גישה נוחה מעבר לרשת האווירית שלה, ליותר מ-800 ערים ב-100 מדינות.

במהלך הקיץ האחרון, אמירייטס:

*השיקה טיסות יומיות ליעד חדש – מונטריאול, קנדה.

*הגדילה את תדירות הטיסות כדי לספק את הביקוש ל-12 ערים: אתונה, בריסביין, בנגקוק, קואלה לומפור, אמסטרדם, בודפשט, בולוניה, מדינה, ג'דה, אנטבה, ונציה ושנגחאי.

*השיבה את הטיסות היומיות של מטוס האיירבוס A380 לברמינגהם, ניס, טאיפה ושנגחאיי.

*השיקה טיסות חדשות באיירבוס A380 לבאלי, לראשונה באינדונזיה.

*השיקה את מטוס האיירבוס A380 בעל ה-4 מחלקות החדש, המציע מושבי פרימיום-אקונומי לסינגפור, לוס-אנג'לס ויוסטון.

*הכריזה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות תעופה חדשות, בהן אייר קנדה, קניה איירוויז ופיליפין איירליינס.

Exit mobile version