Site icon IAS

אמירייטס ישראל חגגה שנה להשקת הטיסות מדובאי לתל אביב

מוחמד לוטה, מנהל אמירייטס בישראל. צילום עוזי בכר

חברת התעופה אמירייטס (Emirates) ערכה היום (א') אירוע נוצץ במלון ריץ קרלטון הרצליה לרגל חגיגות שנת פעילות מוצלחת בישראל, אליו הגיעו בכירי ענף התיירות, סוכני נסיעות ועיתונאים. מאז טיסת הבכורה שנחתה בתל אביב ב-23 ביוני 2022, הגבירה אמירייטס את פעילותה בקצב כמעט חסר תקדים, ועברה מטיסה שבועית אחת לשלוש טיסות יומיות.

מוחמד לוטה (Mohammad Lootah), מנהל אמירייטס בישראל אמר באירוע: "סיימנו שנת פעילות, נראה שזה היה רק אתמול. במבט לאחור כל מה שעשינו בשנה הזו היה מדהים, עברנו מטיסה יומית לשלוש טיסות יומיות. אני לא מאמין שבהיסטוריה של קווי התעופה שלנו ביצענו דבר כזה אי פעם ביעד כלשהו כמו בתל אביב".

מוחמד הזמין את האורחים לצפות בסרטון קצר המסכם את שנת הפעילות בישראל והוסיף: "זו הייתה המטרה שלנו, המחויבות לתל אביב כיעד כה חשוב עבורנו. זה הישג מרשים, להטיס למעלה מ-300 אלף נוסעים לאיחוד האמירויות וחלקם גם בטיסות המשך. אני מודה לכם, לא היינו יכולים להצליח ללא שיתוף הפעולה של כל אחת ואחד מכם וכמובן תודה לצוות שלנו בישראל.

אמירייטס ישראל חגגה שנה להשקת הטיסות מדובאי לישראל. צילום עוזי בכר

בשנה האחרונה הטיסה אמירייטס למעלה מ-300,000 נוסעים מתל-אביב ואליה, ודובאי הוכתרה ליעד פופולרי ביותר בקרב הישראלים. תדירות הטיסות החדשה מספקת גישה למגוון עצום של 140 יעדים ברחבי העולם, מאפשרת נוחות מושלמת בתזמון טיסות המשך ליעדים ארוכי טווח כמו אוסטרליה, הפיליפינים ווייטנאםומחברת בין כמה מהקהילות היהודיות הגדולות בעולם. באמירייטס נרשם ביקוש רב גם לטיסות לתאילנד, יפן והמלדיביים. כ- 45,000 ישראלים נרשמו לתוכנית הנאמנות Skywards של אמירייטס, שהופכת כל חופשה למתגמלת יותר עם הטבות וחוויות בלעדיות.

מטוס אמירייטס ממריא מדובאי. צילום יח"צ
Exit mobile version