Site icon IAS

אמירייטס וסרילנקן איירליינס מודיעות על שותפות אינטרליין

אמירייטס וסרילנקן איירליינס משתפות פעולה. צילום יח"צ

חברות התעופה אמירייטס (Emirates) וסרילנקן איירליינס (SriLankan Airlines) מודיעות על חתימת הסכם אינטרליין שיאפשר ללקוחות שתי חברות התעופה גישה ליעדים חדשים, תוך שימוש בשירותים וברשתות של שתי חברות התעופה בכרטיס בודד, וליהנות מהנוחות של שירותי העברת המזוודות ביניהן.

שותפות האינטרליין בין החברות תאפשר ללקוחות אמירייטס גישה ל-15 יעדים במזרח הרחוק ובדרום אסיה, ביניהם שני יעדים חדשים בהודו, מדוראי וטירוצ'יראפאלי, ויעדים פופולאריים נוספים כמו קוצ'ין, צ'נאי, בנגלור, היידראבאד, מאלה, האי גאן, בנגקוק, קואלה לומפור, סינגפור, ג'קרטה, גואנגג'ואו, סיאול וטוקיו.

עדנאן קאזים (Adnan Kazim), מנהל המסחר הראשי של אמירייטס אמר: "אנו שמחים להפעיל שותפות עם סרילנקן ולספק ללקוחותינו מבחר רחב יותר וגישה ליעדים נוספים. שותפות זו תאפשר ללקוחות לטוס בצורה חלקה ליעדים ייחודיים בהודו ובאיים המלדיביים, דרך קולומבו. אנו מצפים להמשך פיתוח שיתוף הפעולה בקרוב, ולהרחבת ההטבות מהן הלקוחות יוכלו ליהנות כאשר הם יטוסו עם אמירייטס וסרילנקן בכרטיס אחד."

ריצ'רד נטאל (Richard Nuttall), מנכ"ל סרילנקן הוסיף: "אנו שמחים להכריז על שותפות האינטרליין המחודשת שלנו עם אמירייטס. סרילנקן מחויבת לספק לסרי לנקה קישוריות מכל העולם ואנו עובדים עם שותפים רבים כדי לספק גישה לערים שאיננו טסים אליהן. אמירייטס היא חברת תעופה בינלאומית, ובעלת היסטוריה ארוכה בסרי לנקה, וזהו תענוג עבורנו לעבוד יחד. שותפות זו מספקת אפשרויות נוספות לטיסות לסרי לנקה וממנה, ותומכת בצמיחת התיירות לפנינת האוקיינוס ההודי".

סרי לנקה תמשיך להיות חלק חשוב מרשת היעדים של אמירייטס המשתרעת על פני כמעט 140 יעדים. אמירייטס השיקה את שירותיה לסרי לנקה ב-1986 ומאז הטיסה יותר מ-11 מיליון נוסעים אליה וממנה. חברת התעופה מפעילה כיום שתי טיסות יומיות ישירות לקולומבו במטוס הבואינג 777-300ER, וכן טיסה יומית נוספת דרך מאלה, המאפשרת ללקוחות גמישות בבחירת טיסות ומאפשרת להם ליהנות מהנוחות של זמני קונקשן מינימליים. אמירייטס היא חברת התעופה הבינלאומית היחידה שמשרתת את המדינה עם שירותי מחלקה ראשונה – המציעה לנוסעים מוצרים ברמה עולמית ונוחות מעולה באוויר ובקרקע.

Exit mobile version