Site icon IAS

אמירייטס ומלדיביאן מכריזות על שותפות אינטרליין

אמירייטס ומלדיביאן משתפות פעולה. צילום יח"צ

חברות התעופה אמירייטס (Emirates) ומלדיביאן (Maldivian) מכריזות על שותפות אינטרליין, שתאפשר ללקוחות אמירייטס גישה ל-16 יעדי נופש פופולריים במלדיביים בנוסף למאלה. ההסכם ממשיך בהצלחה את החתימה בשנה שעברה על מזכר הבנות בין שתי חברות התעופה, בו הסכימו לבחון הזדמנויות לשיתוף פעולה הדדי.

הסכם האינטרליין ייצור אפשרויות נוספות ללקוחות אמירייטס בעת טיסה לאזור המלדיביים, תוך שימוש בשירותים וברשתות של שתי חברות התעופה בכרטיס בודד, מה שישפר את חוויית הלקוח לאורך כל הדרך.

לקוחות הטסים ליעדי איים אקזוטיים במלדיביים יוכלו ליהנות כעת ממעבר פשוט וחלק בנמל התעופה הבינלאומי ולנה בצפון מאלה. נוסעי אמירייטס ייהנו מהיצע הטיסות של מלדיביאן, על מנת להגיע למבחר יעדים מקומיים נוספים בחופשה שלהם.

עדנאן קאזים (Adnan Kazim), מנהל המסחר הראשי של אמירייטס אמר: "אנו שמחים לבסס שותפות עם מלדיביאן כדי להרחיב את טווח ההגעה שלנו ליעדים נוספים במלדיביים. דרך שיתוף הפעולה עם חברת הדגל המלדיבית, אנו יכולים להציע ללקוחות קישוריות חלקה בעת טיסה למגוון רחב של איים במדינה דרך מאלה. באמצעות הערך המוסף הזה, לקוחותינו מכל רחבי המזרח התיכון, אירופה, אפריקה ואמריקה יוכלו לתכנן את המסע שלהם למלדיביים בנוחות על ידי הזמנת טיסות בכרטיס אחד שיביא אותם ליעדם הסופי".

איברהים חמדהאן מוחמד (Ibrahim Hamdhan Mohamed), מנכ"ל המסחר במלדיביאן הוסיף: "אנחנו נרגשים לצאת למסע הזה עם אמירייטס, מובילת תעופה עולמית. שותפות זו תאפשר לנו להגדיל את הנראות של הרשת המקומית הנרחבת שלנו והיא תואמת באופן מושלם את מטרתנו לספק קישוריות חלקה לנוסעים. לקוחות יוכלו לתכנן ולהזמין את כל הנסיעה שלהם ישירות ובקלות במקום אחד. כחברת תעופה לאומית, אנו תמיד שואפים להפוך את האיים המלדיביים לנגישים יותר לנוסעים מרחבי העולם ואנו מאמינים שהשותפות עם אמירייטס תחזק את מעמדנו כחברת התעופה המובילה במלדיביים".

בנוסף, גם לקוחות הנופשים באיים אחרים במלדיביים יוכלו ליהנות מנסיעה לנקודה הקרובה ביותר ברשת האינטרליין ובכך להגיע ליעד הסופי שלהם בנסיעה קצרה בלבד, במטוס ימי או בסירה. ככל שהשותפות בין שתי חברות התעופה תתפתח, יתווספו הטבות נוספות כדי לשפר את חוויית הלקוח ונוחיותו בעת נסיעה למלדיביים.

אמירייטס תומכת בפיתוח וצמיחה של תיירות, כמו גם סחר במלדיביים במשך יותר משלושה וחצי עשורים. חברת התעופה העולמית עטורת הפרסים החלה לפעול במאלה בשנת 1987 וכיום מפעילה 28 טיסות בשבוע בין דובאי למלדיביים. עם מבחר של ארבע טיסות יומיות למאלה, ללקוחות מכל רחבי הרשת של אמירייטס המונה כמעט 140 יעדים יש את הגמישות לבחור טיסות וליהנות מהנוחות של זמני קונקשן מינימליים.

באמצעות 29 שותפויות הקוד שלה, 11 שותפויות אינטרמודל ו-117 שותפויות אינטרליין, אמירייטס מתגאה בטביעת רגל גלובלית שמקיפה יעדים הרבה מעבר לרשת שלה, ומציעה קישוריות מוגברת ואפשרויות נוחות לנוסעים.

Exit mobile version