Site icon IAS

אל על תקבל מענק ממשרד התיירות להגברת התיירות הנכנסת ממיאמי

אל על תקבל בין 900 – 750 אלף יורו ממשרד התיירות, בעקבות החלטתה לפתוח קו ישיר למיאמי שבארה"ב. זאת על פי נוהל נתב"ג של משרד התיירות, שהחליט לתת בונוסים לחברות תעופה שיפתחו קו טיסות חדש בין ישראל ויעדים בעולם. הבונוס שתקבל החברה יוענק למטרות שיווק הקו של אל על, במטרה להגביר את התיירות הנכנסת ממיאמי לישראל.

משרד התיירות שהחל ב-2016 בנוהל אילת שבמסגרתו ניתנים בונוסים לחברות הטסות לאילת, בסכום של 45 יורו לנוסע (כשמלונות אילת מוסיפים 15 יורו לנוסע), החליט בהמשך לתת בונוסים נוספים, על פי נוהל נתב"ג  לחברות תעופה, שיביאו לישראל תיירים מנמלי תעופה שמהם עד כה לא הגיעו תיירים לישראל. כל זאת המטרה לנצל את כישורי השיווק שלהן. מדובר בתמריץ פרוגרסיבי הניתן בהתאם למספר הטיסות שהחברות יבצעו בקו החדש.

כאשר אל על החליטה לחדש את קו הטיסות בין תל אביב למיאמי, שבוטל ב-2008, קו שיתחיל לפעול מחודש נובמבר השנה, הוחלט במשרד התיירות להעניק לאל על תמריץ שיווקי, על פי נוהל נתב"ג, של 250 אלף יורו לטיסה שבועית בקו ארוך הטווח הזה. היות ואל על אמורה להפעיל 3 טיסות שבועיות, היא אמורה לקבל 750 אלף יורו לשיווק טיסותיה מארה"ב לישראל בקו ממיאמי.

אל על אמורה גם לקבל תוספת של בונוס מיוחד לרגל פתיחת הקו, תוספת הנמצאת עתה במו"מ בין אל על ומשרד התיירות. על פי הערכות יחד עם הבונוס הנוסף אמורה אל על לקבל כ-900 אלף יורו ממשרד התיירות.

Exit mobile version