Site icon IAS

אל על תציע לראשונה טיסה סדירה ישירה לטוקיו

טוקיו.מגבלה על כניסת זרים גם מיפן. צילום Depositphotos

אל על הכריזה היום על השקת טיסות ישירות בין ישראל לטוקיו, יפן. תהיה זו הפעם הראשונה שיפעל קו טיסות סדיר וישיר בין שתי המדינות. בעבר הפעילה אל על טיסות שכר לפי הזמנה ליעד זה.

הקו החדש יחל לפעול בחודש מרץ 2020 באמצעות שלוש טיסות שבועיות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדישים של אל על. מכירת הכרטיסים בקו תחל בתקופה הקרובה. נתיב ישיר ליפן הינו חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת הנתיבים שלה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות הנכנסת לישראל, אשר הולכת וגדלה בשנים האחרונות ממגוון רחב יותר של ערים בעולם. זאת, לצד חידוש מואץ של צי המטוסים של החברה, שיכלול עד שנת 2020, כ-45 מטוסים, מתוכם 16 מטוסי בואינג 787 דרימליינר חדשים.

"חיפה", מטוס הדרימליינר הרביעי של אל על, אחד מ-16 מטוסי 787 של בואינג שרכשה. צילום יח"צ

הטיסה מת"א לטוקיו תארך 11 ורבע שעות ואילו טיסת החזור תארך כ-12 וחצי שעות. כיום ישראלים נדרשים לפחות לשתי טיסות כדי להגיע ליפן, שלרוב מסתכמות במסע של כמעט יממה שלמה.

הקו עשוי לחזק את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין המדינות

הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים גדולים – כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים בישראל

לדברי מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, יפן נהפכה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים בעולם, וכעת יוכלו גם הישראלים לבקר בה באמצעות טיסה נוחה וישירה במטוסי הדרימליינר החדשים. "בשנתיים האחרונות קיבלנו פניות רבות מלקוחותינו להפעלת טיסות ישירות של אל על ליפן. התנועה בשנים האחרונות גדלה במהירות ואנו בטוחים כי פתיחת קו תעופה ישיר בין המדינות תוסיף להגדיל את התנועה ותחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן."

שטרסבורגר הוסיף: "הטיסות הישירות ליפן מצטרפות לשורת יעדים ישירים חדשים שהשיקה אל על בתקופה האחרונה, לרבות סן פרנסיסקו, לאס וגאס ושיקגו ומהווים הרחבה משמעותית של אופציות התיירות, הבילוי והגישה לאנשי עסקים ותיירים ליעדים אלה באופן ישיר".

Exit mobile version