Site icon IAS

אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות הווטסאפ

מטוס אל על קורקע בוורשה בעקבות פגיעה של הגורר במטוס צילום יח"צ

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, צ'טבוט היברידי, המשלב בין יכולות בינה מלאכותית לשיחה מול נציג אנושי. השירות מאפשר מענה אוטומטי ללקוחות החברה בנושאים שונים ומגוונים, דרך ערוצי ה-SMS, ה-Facebook Messenger  וכעת גם ב- WhatsApp.

שיחת ווטסאפ בשירות החדש של אל על. מאמצים בכל הגזרות

השירות החדש, המבוסס על הטכנולוגיה פורצת הדרך של הסטארט אפ הישראלי  Service Friend, צפוי להיטמע בחברה באופן הדרגתי. השירות יאפשר ללקוחות החברה להעלות שאלות דרך הצ'טבוט בערוצים השונים ולקבל מענה מקיף ומהיר, מכל מקום בעולם, באותה נוחות ופשטות המוכרת לכולנו מהתכתבות יום יומית שנעשית במסגרת משפחתית או בין חברים.

מאל על נמסר כי במהלך פיילוט שנעשה בנושא, השירות זכה להצלחה אדירה ושביעות רצון גבוהה מאוד בקרב הלקוחות.

אל על הכריזה בימים אלה על הרחבת שירות הצ'טבוט גם ל-WhatsApp למעשה, אל על הינה בין החלוצות בתחום ואחת החברות הראשונות בעולם שמאפשרות להתכתב עמן באמצעות ה-WhatsApp, כאשר מדובר בבשורה משמעותית עבור השוק הישראלי.

סמנכ"ל לקוחות ושירות אמיר רוגובסקי: "השירות שאנו מציעים דרך המסרונים, המסנג'ר ועכשיו גם ב-WhatsApp, הינו חלק מן המאמצים שאנו עושים בכל הגזרות שלנו בכדי להוביל בשירות, לספק זמינות גבוהה ללקוחותינו ולאפשר להם גישה נוחה ופשוטה לתקשורת מכל מקום בעולם".

סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ, הוסיף כי התהליך יביא את אל על לחזית הטכנולוגיה ויאפשר לה להעניק חווית לקוח מצוינת באמצעות מינוף הדיגיטל.

Exit mobile version