חברת אל על ממשיכה לחדש ולשדרג את חוויית השירות ללקוחותיה, וכעת יוצאת בהליך שדרוג טרקלין הדגל שלה בנתב"ג, טרקלין "המלך דוד". השדרוג יתמקד בעיצוב חדשני לצד התאמת חוויית האירוח ושירותי הטרקלין לסטנדרטים גבוהים של שירות עבור נוסעי החברה.
במהלך תקופת השדרוג שתחל לפנות בוקר ביום ראשון הקרוב, 16 בפברואר 2025, וצפויה להסתיים במהלך מרץ, הטרקלין הראשי יהיה סגור לאירוח, והלקוחות הזכאים יקבלו פתרונות חלופיים. טרקלין לקוחות הנוסע המתמיד במעמד TOP PLATINUM הסמוך לטרקלין הראשי, ישאר פתוח וימשיך לארח את נוסעיו, כאשר בהמשך גם הוא יעבור שדרוג והתאמה לחוויית אירוח יוקרתית ומודרנית. נוסעי מחלקת עסקים או לקוחות במעמד PLATINUM, יוכלו להתארח בטרקלין "דן" החדש והמשודרג בשלוחה E בנתב"ג, המציע מתחם חדש, שירותי אירוח מתקדמים ותפריט קולינרי איכותי המבוסס על המנות המוגשות בטרקלין "המלך דוד".
לקוחות במעמד GOLD יקבלו בשלב הצ'ק-אין בדלפקי שירות שלום (דלפק 100) שוברי אירוח למסעדות ולבתי קפה שבהסדר בנתב"ג, ושיאפשרו חווית אירוח והסעדה גם מחוץ לטרקלין. נדגיש כי במקרה של תפוסה מלאה בטרקלין דן, יחולקו לנוסעים הזכאים שוברי אירוח למסעדות ולבתי הקפה שבהסדר, וכי בהתאם לזכאות, נלווים יקבלו גם הם שובר.
פתיחתו המחודשת של טרקלין "המלך דוד" תתבצע לאחר השלמת עבודות השדרוג, והודעה רשמית על המועד המדויק תתפרסם בהמשך.
סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי: "כחלק מהתהליך שאנו מובילים לשדרוג איכות וחווית השירות בקרקע ובאוויר, טרקלין 'המלך דוד' האהוב יעבור שינוי שיעניק ללקוחותינו חוויית אירוח יוקרתית ומתקדמת, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים שאנו מחויבים אליהם. אנו מזמינים את לקוחותינו ליהנות מהשירותים החלופיים בתקופת השדרוג ומצפים לפתוח עבורם את הטרקלין המחודש בקרוב".