Site icon IAS

אל על מרחיבה את השת"פ עם אלסקה איירליינס

גונן אוסישקין מנכ"ל אל על ובראד טילדן מנכ"ל אלסקה איירליינס. צילום Joshua Leung

חברת אל על חתמה על הרחבת שיתוף הפעולה הבינלאומי שלה עם חברת התעופה האמריקאית אלסקה איירליינס, בטקס חגיגי שנערך זמן קצר לאחר נחיתתה של טיסת הבכורה של אל על בסן פרנסיסקו. האירוע התקיים בנוכחות גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ובראד טילדן, מנכ"ל אלסקה איירליינס

ההסכם החדש, שמצטרף להסכם הקוד-שייר שנחתם לאחרונה בין חברות התעופה, יאפשר ללקוחותיהן של חברות התעופה להתחבר ולצבור נקודות נוסע מתמיד בצורה קלה יותר.

אל על תפעיל טיסות לסן פרנסיסקו 3 פעמים בשבוע במטוסי 787 דרימליינר המתקדמים בעולם, ותציע 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. טיסות אל על ימריאו מתל אביב בימים שני, רביעי ושישי בשעה 01:05 ויגיעו לסן פרנסיסקו בשעה 06:00 באותו היום. הטיסות מסן פרנסיסקו לתל אביב ימריאו בימים שני ורביעי בשעה 20:00 ויגיעו יום למחרת בשעה 19:40. ביום שבת תמריא הטיסה בשעה 22:45 ותנחת בתל אביב בשעה 22:25.

המנכ"ל אוסישקין אמר כי זהו רגע היסטורי ומרגש עבור אל על. "לצד העובדה שאל על מחברת שני מרכזי היי טק בינלאומיים בטיסה ישירה שלוש פעמים בשבוע, אנו  מאפשרים ללקוחותינו מגוון רחב יותר של אפשרויות בעזרת הסכם הקוד-שייר והסכם הנוסע המתמיד עם חברת אלסקה איירליינס".

הוא הוסיף כי לקשר בין אל על לאלסקה איירליינס שורשים היסטוריים: לחברת אלסקה איירליינס היה תפקיד מכריע וחשוב בסיוע בהבאתם ארצה של יהודים בשנים הראשונות להקמת המדינה. "כעת, אנו חוגגים 70 שנה לטיסות היסטוריות אלו שסייעו בהקמתה של מדינת ישראל וממשיכים לבנות ביחד את הגשרים בין ארה"ב לישראל".

מנכ"ל אלסקה אירליינס, בראד טילדן אמר: "אלסקה איירליינס ואל על יציעו מעתה יותר הזדמנויות מבעבר לנוסעים בטיסות נון-סטופ בין החוף המערבי ותל אביב. באמצעות השותפות של אל על עם אלסקה איירליינס, החברות תהיינה מסוגלות להציע הטבות לנוסעים המתמידים שלהם, תוך מתן שירות אכפתי ואדיב המאפיין את שתי החברות".

אלסקה איירליינס

חברת אלסקה איירליינס מאפשרת פריסה עולמית לנוסעיה על ידי שותפים שנבחרים בקפידה ותוכנית לניצול נקודות הנוסע המתמיד בטיסות פנים עם אלסקה או עם שותפיה הגלובליים של אלסקה. לדברי המנכ"ל טילדן, השותפות עם אל על מחזקת את החיבוריות הגלובלית של אלסקה מחוץ לסן פרנסיסקו "ועד יוני 2019, שותפיה הגלובליים של אלסקה איירליינס יציעו מעל ל-80 טיסות בשבוע מסן פרנסיסקו – יותר מכל חברת תעופה או ברית תעופה אחרת".

שותפות הקוד, תאפשר לחברת אל על להציע  מגוון רחב של יעדי המשך מנמלי התעופה ניוארק, סן פרנסיסקו, לאס וגאס ולוס אנג'לס, בנוחות ובגמישות מקסימאלית. בין יעדי ההמשך הרבים שאל על תציע ניתן למנות את סאן דייגו, פורטלנד, הונולולו, דאלאס, אוסטין, קנזס סיטי, אלברקרקי, סיאטל ועוד יעדים רבים.

צבירת נקודות משותפת בשתי החברות

השותפות בין אל על לאלסקה איירליינס, תסייע לנוסעים להמשיך את נסיעתם לצפון אמריקה וישראל ולהיפך, עם טיסות המשך בשתי חברות התעופה, בשני הכיוונים.

שתי החברות יציעו לנוסעיהם אפשרות לצבור נקודות בטיסות אצל החברה השותפה. נקודות בסיס שייצברו על טיסות אל על ייספרו לטובת מעמד "עלית" של לקוחות אלסקה איירליינס. בנוסף, נוסעי אל על יוכלו להמיר את נקודות הנוסע המתמיד שלהם בהזמנת טיסות של אלסקה איירליינס בעתיד.

חברת אלסקה איירליינס, הינה חברת תעופה אמריקאית, אשר מטיסה ביחד עם שותפיה האזוריים כ- 44 מיליון נוסעים בשנה ליותר מ- 116 יעדים ברחבי העולם, עם ממוצע של 1,200 טיסות יומיות ברחבי ארה"ב, מקסיקו, קנדה וקוסטה ריקה. כמו כן, נוסעי אלסקה איירליינס ושותפיה הגלובליים, יכולים להמיר את נקודות הנוסע המתמיד שלהם בטיסות למעל מ- 900 יעדים בעולם.

כמו כן, אלסקה איירליינס מדורגת במקום הראשון במדד "שביעות הרצון של הלקוחות בקרב מובילים מסורתיים בצפון אמריקה", על פי סקר J.D Power שנערך בקרב חברות תעופה בצפון אמריקה, זו השנה ה-11 ברציפות.

Exit mobile version