Site icon IAS

אל על מציעה הושבה מועדפת לילדים עד גיל 12

מטוס אל על. צילום דוברות אל על

 כחלק מהרצון לתת מענה מקיף למשפחות הטסות עם אל על לחופשה, החברה מכריזה היום על הטבה ייחודית להושבה מועדפת לילדים עד גיל 12, בדולר אחד בלבד, לכל כיוון. ההטבה תקפה בכרטיסי הטיסה מסוג LITE  ו- CLASSIC.

נוסעים שרכשו כרטיס LITE בו ההושבה בתוספת תשלום, זכאים להושבה של ילדים עד גיל 12, ב-1$ בלבד בעבור כל ילד במושבים הרגילים ובמושבי SPACE ו-FRONT. נוסעים שרכשו כרטיסי CLASSIC, יוכלו לשדרג את ההושבה לילדים עד גיל 12, ב-1$ בלבד למושבים מועדפים מסוג SPACE ו-FRONT.

רכישת המושבים תתאפשר מהיום (ב') ועד 31 בדצמבר 2024, ללא מגבלה לתאריך ההמראה (כולל רכישת הושבה בהזמנות קיימות). ההטבה ניתנת למימוש בכל יעדי הרשת, בטיסות הישירות של אל על וחברת סאן דור. ניתן לממש את ההטבה בערוצי הדיגיטל של אל על – ניהול הזמנה באתר אל על, אפליקציית אל על ובאמצעות סוכני הנסיעות.

כל הפרטים אודות ההטבה ניתן למצוא באתר אל על.

לדברי ראש אגף שיווק ודיגיטל באל על, אופיר גולדמן: "אנחנו מאמינים שחווית הטיסה המשפחתית חשובה בעת היציאה לחופשה, וכחלק מהרצון שלנו לדייק את המענה המותאם למשפחות עם ילדים, אנו מאפשרים את שירות הושבת הילדים במחיר סמלי של דולר אחד בלבד. ההטבה תאפשר למשפחות לחסוך תשלום בגין הושבה ולהבטיח מראש הושבה של הילדים במשפחה יחדיו בסמוך להורים. לקוחות אל על מוזמנים ליהנות מההטבה שתאפשר טיסה משפחתית בראש שקט, לכל הטיסות שירכשו עד סוף שנת 2024".

Exit mobile version