אל על ממשיכה בתנופת ההתחדשות הכוללת בצי המטוסים, משדרגת את מושבי המיטה במחלקת העסקים ואת מושבי המחלקה הראשונה בצי מטוסי הג'מבו מדגם 747-400. המהלך צפוי להסתיים בסוף מאי 2014.
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "שדרוג מושבי מחלקות היוקרה במטוסים רחבי הגוף הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. בהמשך לתנופת ההתחדשות הכוללת הצטיידות ב-8 מטוסי ER 737-900 חדשים, אנו משדרגים את גם מושבי מחלקות העסקים והמחלקה הראשונה במטוסי ה- 747-400 . אנו ממשיכים לפעול כל העת לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר ללקוחותינו."
החל מלו"ז קיץ 2014 ייהנו נוסעי מחלקת העסקים של אל על ממושבי מיטה משודרגים ומפנקים במחלקת העסקים ב- 4 מטוסי 747-400 בטיסות לניו יורק (JFK)
בנוסף, אל על מחדשת את מושבי המחלקה הראשונה בצי 747-400 ומציעה ללקוחותיה מחלקה אינטימית, יוקרתית ומעוצבת מחדש.
אל על הנה חברת התעופה היחידה המציעה לנוסעי המחלקה הראשונה, טיסות ישירות לצפון אמריקה.
שדרוג מחלקות היוקרה בצי מטוסי 747-400:
פנים מטוס, מושבים ונראות הקבינה
פנים המטוס: פנים המטוס של מחלקות היוקרה בצי 744 עוצב מחדש.
במחלקת העסקים אל על שדרגה את המושבים למושב מיטה ומציעה מרווח גדול יותר בין המושבים. במחלקת העסקים במטוסים המשודרגים 47 מושבי עסקים, במקום 49 מושבים. בחלוקה ל- 20 מושבים במפלס העליון ו-27 מושבים במפלס המרכזי.
מושבי עסקים:
מושבים מכאניים חשמליים
מרווח מוגדל: 193 ס"מ– 196 ס"מ
רוחב מושב: 50.8 ס"מ
מושב מיטה
תכונות תפעוליות: מצב ישיבה, מנוחה, שכיבה, תמיכה לרגליים, תמיכה ארגונומית.
במחלקה הראשונה ייהנו הנוסעים ממחלקה אינטימית יותר ויוקרתית תוך שמירה על פרטיותם.
המחלקה מונה 8 מושבי מחלקה ראשונה , במקום 12 מושבים.
מושבי המחלקה הראשונה:
מושבים מכאניים חשמליים בעלי תמיכה ארגונומית.
מרווח:2 מטר
רוחב המושב: 53.3 ס"מ
מושב מיטה שטוח
במסגרת שיתוף פעולה בין אל על ל- HOLLANDIA המתמחה בהנדסת שינה, עוצב מזרן ייחודי ומפנק לנוחות לקוחות המחלקה הראשונה.
המזרן עשוי מחומר מתקדם ומיוחד, ה- TEMPUR , חומר שנעשה בו שימוש בנאס"א לריפוד המושבים בחלליות.
החומר ידוע כחומר רך וגמיש המספק תמיכה הולמת לכל הגוף. את המזרון מכסה בד בגימור אלוורה רך ונעים למגע המעניק חוויה מפנקת.