Site icon IAS

אל על: ממחר תחל מכירת כרטיסי הטיסה למיאמי

בעידוד ובתמיכת משרד התיירות, החל מנובמבר 2017  תפעיל אל על 3 טיסות ישירות מתל אביב למיאמי באמצעות מטוסי בואינג  777-200 בימים שני, רביעי ושישי. הטיסות ייצאו מנתב"ג בשעה 01:00 וינחתו במיאמי כעבור 14 שעות בשעה 08:05 בבוקר זמן מקומי. הטיסות חזרה  ממיאמי לתל אביב צפויות להמריא  בימים שני ורביעי בשעה 12:00 זמן מקומי ולנחות בארץ בימים שלישי וחמישי ב 06:45 זמן מקומי. טיסת מוצ"ש ממיאמי לתל אביב צפויה להמריא בשעה 22:45 זמן מקומי ולנחות בארץ ביום ראשון בשעה 17:30. במטוס 279 מושבים, מתוכם 6 מושבים במחלקה ראשונה, 35 מושבי מיטה במחלקת עסקים. מכירת כרטיסי הטיסה תחל ממחר במחיר החל מ-999$.

אל על החליטה לחדש את קו הטיסות בין תל אביב למיאמי, שבוטל ב-2008. הקו החדש יתחיל לפעול, כאמור, החל מחודש נובמבר השנה ויהפוך ליעד השישי של אל על בצפון אמריקה לצד ניו יורק, ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס וטורונטו. 

בונוס ממשרת התיירות לאל על

אל על תקבל בין 750 – 900 אלף יורו ממשרד התיירות, בעקבות החלטתה לפתוח קו ישיר למיאמי בארה"ב. זאת על פי נוהל נתב"ג של משרד התיירות, שהחליט לתת בונוסים לחברות תעופה שיפתחו קו טיסות חדש בין ישראל ויעדים בעולם. הבונוס שתקבל החברה ינתן למטרות שיווק הקו של אל על, במטרה להגביר את התיירות הנכנסת ממיאמי לארץ.

אל על הפסיקה ב-2008 את הטיסות למיאמי, שבוצעו במטוס בואינג 767, שהוא מטוס פחות נוח ופחות יעיל מבחינת צריכת הדלק פר מושב, ממטוס בואינג 777-200ER שיבצע את הטיסות המחודשות ליעד הזה. מטוס 777 יתפנה לביצוע הטיסות למיאמי בעקבות קליטתם של מטוסי בואינג 787 החדשים, מצב שלא היה קיים ב-2008.

האסטרטגיה והטקטיקה בעקבות קליטת מטוסי 787

ההחלטה לחדש את הטיסות למיאמי מגלה את הטקטיקה החדשה של אל על המוציאה ליישום את המהלכים הנדרשים, שקבעה האסטרטגיה החדשה שלה, לקראת כניסת מטוסי בואינג 787, בכל הקשור למטרות, היעדים הרצויים, ההיקפים בטווחי זמן ועקרונות הפעולה להשגתם.

צריך לזכור שעם כניסתם של מטוסי בואינג 787 החדשים, כמות המושבים של אל על תרד וכמות התדירויות של הטיסות תעלה, כי היא לא תוכל להמשיך ולהפעיל את אותן התדירויות כאשר היצע המושבים שלה ירד. אבל, היא לא תוכל להגדיל את כמות הנחיתות שלה בניו יורק היות ולא יהיו לה מספיק סלוטים. לכן, היא תעבור ממצב שבו משמשת ניו יורק נמל מאסף (Hub) לטיסות המשך עם חברות אחרות, לטיסות ישירות מתל אביב ליעדים שונים בארה"ב (טיסות מנקודה לנקודה), כמו למיאמי ויתכן שהיא תחדש גם את טיסותיה לשיקאגו.

דוד מימון מנכ״ל אל על: ״פתיחת קו הטיסות הישירות למיאמי מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. מיאמי מהווה יעד חשוב בכמה מישורים.  ראשית וחשוב מכל – הקהילה היהודית הענפה המתגוררת בעיר ונאלצה עד היום לטוס דרך יעדי המשך. שנית, מיאמי היא יעד פופולרי מאוד לתיירות הנופש הבינלאומית בזכות מזג האוויר הנוח החופים, האטרקציות והקרוזים הרבים היוצאים ממנה. כעת עם פתיחת הקו אנו מאמינים כי העיר תהפוך ליעד נופש אטרקטיבי גם למשפחות ישראליות.  בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם וכי מיאמי מהווה את מקום מושבן השני בגודלו באמריקה של חברות היי-טק."

מימון הוסיף: "שיקול חשוב נוסף לפתיחת הקו טמון בעובדה כי בנוסף להיותה יעד חשוב בפני עצמו, מיאמי מהווה כיום שער לאמריקה הלטינית – במיוחד האיים הקריביים, מרכז ודרום אמריקה. הקו החדש יציע לישראלים הטסים לארה"ב ולאמריקה הלטינית ולתיירים ואנשי עסקים החיים במיאמי, טיסות ישירות נוחות."

שר התיירות, יריב לוין: "אני מברך על פתיחת הקו החדש מיאמי-ת״א בשיתוף פעולה ובעידוד משרד התיירות. הקו עתיד להגדיל משמעותית את מספרי התיירים המגיעים לישראל מארה״ב, ומצטרף למאמצים שאנו משקיעים בעידוד תיירות ממדינות אמריקה הלטינית לישראל. אני משוכנע כי פתיחת הקו תסייע להמשך המהפכה שאנו מובילים בגידול במספרי התיירים הנכנסים לישראל בחודשים האחרונים."

 

Exit mobile version