Site icon IAS

אל על וקוואנטס חגגו את הסכם הקוד שר

בית שגריר אוסטרליה בישראל, כריס קאנן (Chris Cannan), שימש אמש (ד') במה לחגיגת הסכם הקוד שר בין חברת קוואנטס האוסטרלית וחברת אל על. לאחרונה מנסה אל על ובחוכמה ליצור הסכמי קוד שר עם מספר חברות תעופה ברחבי תבל לאחר ששנים נעשים ניסיונות מצידה להצטרף לאחת מבריתות התעופה העולמיות ללא הצלחה מרובה. כל הסכם שיתוף פעולה בין חברות תעופה תורם לתדמיתן ויותר מכך לקהל נוסעיהן ולהתרחבותן והתפתחותן הכלכלית.

כריס קאנן, שגריר אוסטרליה בישראל המכהן בתפקיד כחודשיים אמר באירוע כי זו תקופה טובה להיות בתפקיד השגריר בישראל, כאשר היחסים הבילטראליים בין המדינות נמצאים בשיאם, במיוחד לאחר ביקורו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו באוסטרליה. "אני גאה להיות חלק מהסכם הקוד שר בין אל על וקוואנטס מה שיקל על הנסיעה בין שתי המדינות ויעמיק עוד יותר את הקשרים בין שתי המדינות", אמר השגריר .  

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה  אמר בראיון בלעדי ל- IAS כי ההסכם בין אל על וקוואנטס יאפשר אחיזה חזקה בקו התעופה ביו שתי המדינות . שתי החברות הלאומיות של שתי המדינות יכולות להציע טיסות המשך גם דרך בנגקוק, הונג קונג ויוהנסבורג תוך תיאום לוחות הזמנים ביניהן. אנחנו מצפים לגידול משמעותי בתנועה לאוסטרליה ולשאר יעדי ההמשך של החברה".  

ענת שיחור אהרונסון, דוברת משרד התיירות, נשאה דברים לאחר שנבצר משר התיירות, יריב לוין להגיע לאירוע. " אני רוצה לברך את אל על וקוואנטס על ההסכם ובטוחה שהוא יהיה פורה עבור שתי החברות והמדינות.  אנחנו מברכים על כל הסכם שיביא תיירים לישראל במיוחד בשנת שיא בו מספר התיירים יעבור את מחסום ה-3 מיליון. אנו שמחים שאל על וקוואנטס ייקחו  חלק פעיל בהצלחה הזו".

מרקוס סוונסון (Markus Svensson) – מנהל אזור בריטניה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת קוואנטס הגיע לאירוע במיוחד מלונדון וציין שההסכם הוא משמעותי ביותר עבור קוואנטס. הסכם שנרקם במהירות בהשוואה להסכמים אחרים בשוק התעופה העולמי. זה הסכם של WIN WIN עבור שני הצדדים מה שיאפשר נסיעה קלה יותר בין שתי המדינות ומשהו שהנוסעים המתמידים של חברת קוואנטס מאוד יאהבו. ההסכם יאפשר גם לנוסעים הישראלים לטוס מעבר לאוסטרליה ליעדים כמו בנגקוק, הונג קונג ושאר יעדי החברה. ברצוני להודות לחברת טל תעופה איתם אנחנו עובדים למעלה מ-30 שנים, אחד מהנציגים היחידים שלנו איתם אנחנו עובדים כל כך הרבה שנים וזה מעיד על הקשר הטוב והמוצלח".

דוד מימון – מנכ"ל אל על אמר באירוע : "כבוד גדול לנו לחגוג הערב את הסכם הקוד שר בין חברת אל על וקוואנטס. אני רוצה להודות להוד מעלתו, כריס קאנן, שגריר אוסטרליה בישראל על האירוח. אני משוכנע ששיתוף הפעולה עם השותפים שלנו, סוכני הנסיעות , יביא להצלחות.

דוד מימון הציג והעניק לשגריר אוסטרליה בישראל מודל של מטוס אל על מסוג דרימליינר שרק לאחרונה הצטרף לצי מטוסי החברה. המטוס הזה יהפוך ויבטיח שאל על תמשיך לגדול ולהתפתח ותהיה הבחירה הראשונה של קהל נוסעינו. מנכ"ל אל על העניק מודל מטוס דומה גם למרקוס סוונסון מחברת קוואנטס והפציר בו לשים אותו לתצוגה במשרדו , מה שיזכיר לו את האירוע ההיסטורי.

" אני רוצה לנצל את ההזדמנות לאחל לכם ולמשפחותיכם "שנה טובה" מי ייתן והשנה הזו תהיה שנה של הצלחות, שלום ובריאות עבור כולם, סיכם מנכ"ל אל על דוד מימון."    

תמונות נוספות מהאירוע

סרטון וידאו:

Exit mobile version