Site icon IAS

אל על בשלב הגמר של תחרות התעופה העולמית apex

אל על הגיעה לשלב הגמר בתחרות התעופה העולמית הנחשבת apex ב-3 קטגוריות

הקטגוריות עליהן אל על מועמדת הן: חדשנות בתחום התקשורת, העשרת תכני הבידור באמצעות שיתופי פעולה מיוחדים, ותכני האודיו הטובים ביותר.

1.בקטגורית Best Connectivity Innovation– – הסטרטאפ Routier נבחר להיות חלק מ- Cockpit  תכנית החדשנות של אל על לסטרטאפים בתחומי התעופה והתיירות.

Routier- חברת טכנולוגיה ישראלית אשר פיתחה מערכת חדשנית המעניקה חווית אפליקציה אישית.

הנוסע נהנה ממידע ושירותים הרלבנטיים למיקומו בין אם הוא בגובה 30 אלף רגל בטיסה, ובין אם הוא מתארח בטרקלין לקוחות היוקרה. הפיתוח מאפשר לו להגיב בזמן אמת, ולייצר אינטראקציה עם הצוות בקרקע ובאוויר במטרה לשפר את חוויית הטיסה. כמו כן, חברת התעופה מקבלת בזמן אמת עדכונים לגבי פעילות נוסעים ושביעות רצונם לאורך מסלול הנוסע.

2. בקטגוריית  Best Video Curation  – מועמדת אל על על השקת "תכני העשרה" באפליקציית הבידור במטוסים DreamStream .

השקת קטגוריה של תכני העשרה בנושאים שונים -אוניברסיטת תל אביב בסדרה של הרצאות בסגנון "טד", ספרים מדברים, שת"פ עם אמן החושים חזי דין, הרצאות קצרות מצולמות לפני קהל אשר הופקו בצורה איכותית ומקצועית באורך של כ 15 דקות בנושאים שונים ע"י מיטב המרצים, הפרופסורים והמומחים הגדולים בתחומם. בנוסף, הרצאות נוספות גם בוידאו וגם באודיו בתחומים שונים החל מהתפתחות אישית ועד כיצד לסחור באי ביי ואמאזון.

קטגורית תכני ההעשרה הינה אחת המבוקשות גם ע"י הנוסעים ובמיוחד ע"י גופים רבים המעוניינים לשתף את תכניהם לקהל הרחב.

3.  בקטגוריית Best Original Audio – על שיתוף פעולה עם תחנות הרדיו ליצירת תכנים יעודים לטיסות וקידום מערכת ה DreamStream

עם תחילת הפעלת מערכת ה DreamStream בה נדרש הנוסע להוריד את אפליקצית המערכת לפני עלייתו למטוס (או במטוס לפני ההמראה), חיפשה אל על דרכים על מנת להביא לתודעת הנוסעים את נושא הורדת האפליקציה בטרם הגעתם למטוס על מנת שלא יתאכזבו במהלך הטיסה כאשר יתברר שאין להם את האפליקציה והם אינם יכולים להתחבר למערכת.

אחת הדרכים לקדם את הנושא הוא שיתוף פעולה עם תחנות רדיו שתכניהם שולבו במערכת .

הרעיון היה שכוכבי התחנה ייצרו תוכן מיוחד לנוסעים החל מתכניות בידור כאשר השדרן (דידי הררי למשל) פונה לנוסעים ומשמיע להם קטעים נבחרים מתכניתו המצחיקה ועד לפרופ' רפי קרסו שבמסגרת תכנית הרדיו שלו במטוס נותן טיפים מיוחדים לטיסה,  שדרני הספורט של התחנה מביאים קטעים נבחרים וראיונות לחובבי הספורט ואפילו "סופר נני" נותנת עצות להורים הטסים עם ילדיהם.

הכרזת הזוכים תתקיים בטקס מיוחד בסינגפור ב- 24 באוקטובר.

 

Exit mobile version