Site icon IAS

אל על במספר מחוות מרגשות כחלק מהמאבק לשחרור החטופים

הכיתוב ״STAND WITH ISRAEL״ על מטוס הדרימליינר 787-9 של אל על. צילום דוברות אל על

מאז פרוץ המלחמה חברת אל על לוקחת חלק משמעותי במאמץ הלאומי ובמאבק משפחות החטופים להשבת יקיריהם בהקדם. עד כה, הטיסה החברה מאות בני משפחות למשימות דיפלומטיות ברחבי העולם, במימון מלא על חשבונה.

ביום א׳ הקרוב, 14 בינואר 2024, נציין 100 ימים שהחטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה. כאות הזדהות עם מאבק משפחות החטופים חברת אל על תיקח חלק פעיל עם מספר מחוות להעלאת המודעות הציבורית העולמית – אל על התגייסה להטיס לניו יורק את "שעון החול" המסמל את זמנם ההולך ואוזל של החטופים בעזה, במבצע שמטרתו לעורר את דעת הקהל העולמית למען שחרור החטופים באמצעות הצבתו במיקומים מרכזיים.

שעון החול, יצירה מקורית של עמותת "רמת השניים", הוצב לפני כשבועיים בכיכר הבימה בתל אביב. השעון הועבר לארה"ב בטיסת אל על במבצע לוגיסטי מורכב, שכן הוא שוקל כ-300 קילוגרם וגובהו כ-3 וחצי מטרים.

שעון החול, יצירה מקורית של עמותת "רמת השניים", שהוצבה בכיכר הבימה בתל אביב. צילום דוברות אל על

כמו כן, הטיסה המזוהה ביותר עם החברה – LY001 שיוצאת בשעה 1:00 (שמורכבת מהמספר 100) מתל אביב לנמל התעופה JFK שבניו יורק ב-14 בינואר, תיקרא LY100 לציון 100 ימים בלעדיהם. הטיסה תתבצע במטוס ״ירושלים של זהב״ עליו הודבקה בחודש שעבר המדבקה ״STAND WITH ISRAEL״.

בנוסף, הרקע באתר אל על יוחלף גם הוא ויותאם למסר של ״100 הימים״, ובכלל הטיסות תושמע כריזה ייעודית אותה יקריאו צוותי האוויר, שמטרתה להדהד את סיפור 136 החטופים לאלפי נוסעינו בארץ ובעולם.

חברת אל על מחבקת את משפחות החטופים ואת השבים ותמשיך לפעול על מנת להעלות את המודעות לנושא בארץ ובעולם, בתקווה לחזרתם במהרה ארצה.

כולנו תקווה לימים שקטים יותר.

Exit mobile version