Site icon IAS

אל על אירחה 70 ילדים מהעיר בת ים

מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, וראש עיריית בת ים יוסי בכר, עם ילדי העיר בת ים, ליד המטוס הקרוי על שם העיר. צילום סיון פרג'

מטוס הדרימליינר החדש של אל על, אשר נחת בישראל לפני שבוע, נקרא על שם העיר בת ים. לרגל השקתו, החליטו באל על להזמין את ילדי העיר להצטרף לטיסה חווייתית בשמי הארץ.

70 ילדים מבתי הספר היסודיים בבת ים הוזמנו יחד עם הוריהם, לטיסה חווייתית הבוקר (א'). 70 הילדים – כמספר שנות עצמאותה של ישראל – מייצגים את כלל בתי הספר היסודיים בעיר ונבחרו בזכות פעילותם ההתנדבותית וכאות הוקרה על תרומתם למען הקהילה.

רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת המטוס, במסגרתו קיבל מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, בברכה את הילדים ואת ראש עיריית בת ים, יוסי בכר, אשר ליווה אותם במהלך הטיסה. אוסישקין אף העניק לבכר דגם של מטוס הדירמליינר "בת ים" עם הקדשה אישית עבורו.

אוסישקין, אמר כי הם שמחים להשיק את מטוס הדרימליינר החמישי של החברה יחד עם ילדי העיר "ומברכים את העיר על הצטרפותה למשפחת אל על".

ילדי העיר זכו בחווייה מדהימה

ראש העיר בכר אמר כי זהו רגע מרגש וגאווה גדולה עבור העיר בת ים ועבור 160 אלף תושביה. "אני מודה בשם כל תושבי עירי לחברת התעופה הלאומית אל על, על בחירת שם המטוס והחוויה המדהימה לה זכו ילד העיר היום".

צוות טיסת ההשקה של המטוס כלל, בין היתר, תושבי העיר בעבר והווה. לצד הצוות של אל על בטיסה, ליוו את הילדים בטיסה כוכבי הילדים: טום באום, עודד פז, אשלי בקשי וקסמן, קים אור אזולאי ומור סילבר, שהיו לבושים במדי דיילים ונתנו יד לצוות של אל על ובעיקר היו אחראים על האווירה השמחה בטיסה.

טיסת ההשקה של המטוס שנערכה היום, היא אחת הטיסות הראשונות של המטוס החדש אשר ישתלב בנתיבי החברה לצפון אמריקה, המזרח הרחוק ולונדון. המטוס צפוי להחליף בקרוב מטוס מדגם 767 בשם זה.

מטוס "בת ים" הוא המטוס החמישי שמגיע ארצה מתוך 16 מטוסי הדרימליינר בהם מצטיידת אל על. מדי רבעון יגיע ארצה מטוס נוסף מתוך תכנית ההצטיידות.

Exit mobile version