Site icon IAS

אלכס כרוז, מנכ"ל ויו"ר בריטיש איירווייס מבקר בישראל לרגל 85 שנות פעילות

"מדינת ישראל מהווה ציון דרך חשוב בהיסטוריה של חברת התעופה בריטיש איירווייס, שמציינת בימים אלה 85 שנה להפעלת הקו מאנגליה לישראל.  הטיסות מלונדון לישראל הופעלו כבר בשנת 1932 על ידי חברת "אימפיריאל איירווייס", שהפכה ברבות הימים ל"בריטיש איירווייס". הטיסות בוצעו בסירות אוויריות מסוג Scipio S17, אשר נחתו על מימי ים הכינרת. עם הנחיתה, הורדו הנוסעים ליבשה באמצעות סירות." כך אמר היום המנהל הכללי העולמי ויו"ר מועצת המנהלים של בריטיש איירווייס, אלכס כרוז (Alex Cruz) במפגש עיתונאים מיוחד, שהתקיים היום (ה') במלון קרלטון תל אביב, לציון האירוע.

בריטיש איירווייס היא חברת התעופה הבינלאומית הוותיקה בישראל שמפעילה 14 טיסות שבועיות בקו שבין תל אביב- לונדון. כל טיסותיה של החברה אל/מישראל מופעלות בתצורה "ארוכת טווח" (Longhaul), כנהוג בטיסות הבינלאומיות הארוכות היוצאות מלונדון. החל מאפריל 2018 צפויה חברת האחות של בריטיש איירווייס, איבריה, לשדרג את הקו שלה לתל אביב, ולהפוך לחברת התעופה השנייה באירופה שתפעיל את כל הטיסות שלה לישראל במטוסים רחבי גוף ובתצורה ארוכת טווח (Longhaul).

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להוביל את מהפכת עולם התעופה: החברה הבריטית הודיעה השבוע על תכנית השקעה של  4.5 מיליארד ליש"ט לטובת שדרוג חווית הטיסה של כל לקוחותיה בכל המחלקות. ההשקעה, שתתפרס על פני תקופה של 5 שנים, תכלול הרחבה של צי מטוסי החברה עם רכישת 72 מטוסים חדשים ובהם Airbus A35 ו- Boeing 787-10 הנחשבים למתקדמים ביותר בעולם. בנוסף, הודיעה בריטיש איירווייס על חידוש 128 מטוסים בצי הקיים, כולל עיצוב מחדש של הקבינות בכל המחלקות, התקנת שקעי הטענה בכל מושב וחיבור- Wi-Fi מהיר בפס רחב.

בריטיש איירווייס שהייתה הראשונה להציג מושבים שהופכים למיטות שטוחות לחלוטין במחלקת העסקים שלה  Club World, הציגה בשנה האחרונה תוכנית השקעה גדולה לשדרוג כל מחלקות היוקרה ומוצרי הפרמיום. כיום, חברת התעופה הודיעה על השקעה נוספת בגובה 200 מיליון ליש"ט במחלקת העסקים Club World.

החל מהקיץ הקרוב, לקוחות מחלקת העסקים יוכלו ליהנות משירותים חדשים, הכוללים כיסוי מרופד למזרן השינה, שיונח על כל מושב בטיסות ארוכות הטווח. בנוסף, יקבלו הנוסעים כריות גדולות יותר ושמיכת פוך איכותית ומפנקת, מבית המותג היוקרתי “The White Company”. 

עוד במסגרת תכנית ההשקעה בגובה 4.5 מיליארד ליש"ט של בריטיש איירווייס, כל הארוחות לנוסעי מחלקת העסקים Club World, יוגשו בסגנון מסעדת יוקרה: לא עוד מגשים עם ארוחות קבועות. מעתה, דיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות ולבחור ממגוון המנות הראשונות, לצד מנות אחרונות, אשר יוגשו בנפרד בכלים מעוצבים ומותאמים למנה, כנהוג במסעדות היוקרה המובילות בעולם. לקוחות מחלקת התיירות ייהנו גם הם משדרוג הארוחות בטיסות ארוכות הטווח, ויקבלו ארוחה שניה מלאה ואפשרויות מגוונות יותר של חטיפים ונשנושים המוצעים בין הארוחות.

דגש מיוחד מושם על פיתוח ושדרוג טרקליני האירוח של בריטיש איירווייס, בנמלי התעופה העיקריים בעולם; שם תשקיע החברה מיליוני ליש"ט. במסגרת זו ישודרג הטרקלין הייחודי של בריטיש איירווייס בטרמינל 7 נמל התעופה JFK שבניו יורק. כמו כן, משקיעה החברה בטרקלין חדש בנמל התעופה בבוסטון, וטרקלינים נוספים בנמלי התעופה בסן פרנסיסקו, רומא, אברדין, יוהנסבורג, מנצ'טסר, שיקגו ועוד.

מנכ"ל בריטיש איירווייס, אלכס כרוז (Alex Cruz), אמר כי החברה מתכננת להמשיך ולהוביל את המהפכה בעולם התעופה תוך שדרוג השירותים המוצעים לכל לקוחות החברה עם דגש על מחלקות היוקרה. "המטרה שלנו היא להיות הבחירה הראשונה עבור כל לקוח. כל נוסע חשוב בפני עצמו, מהנוסע במחלקת התיירים ועד לנוסע באחת ממחלקות היוקרה. מטרתנו להבטיח לכל אחד ואחת מהנוסעים שלנו את חווית הטיסה הטובה בעולם ואנו נמשיך ונשקיע במקומות שהכי חשובים לקהל לקוחותינו, כדי לבדל את בריטיש איירווייס למול חברות אחרות, באמצעות שיפור חוויית הטיסה ומתן שירותים ייחודיים."

כרוז הוסיף "יש לנו תוכניות רבות על מנת להמשיך להוביל בעולם התעופה התחרותי של היום, תוך שדרוג מתמיד של חווית הלקוח בכל המחלקות, זאת כחלק מתוכנית ההשקעה של 4.5 מיליארד ליש"ט. אנו פועלים בזירה תחרותית ושוק בתעופה מאתגר היום יותר מתמיד. התנאים הללו של ענף התעופה העולמי הם שמכתיבים את האופן  שבו עלינו  למצב את בריטיש איירווייס לעתיד לבוא – כחברת התעופה האיכותית והמחויבת ביותר ללקוחותיה, כחברת תעופה ידועה במקצועיות ומצוינות. כבריטיש איירווייס לכולם".

המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, יעל קטן, אמרה כי החברה מציעה לנוסע הישראלי את המגוון הגדול והנוח ביותר של טיסות לכל חמשת היבשות.  "הנוסע הישראלי יכול להתרווח במושבים הנוחים של המטוסים מתל אביב ללונדון ולהמשיך משם ליותר מ-200 יעדים שונים בכל רחבי העולם”. יעל קטן הוסיפה כי בריטיש איירווייס השיקה רק השנה למעלה מ-30 קווי טיסה בינלאומיים חדשים ישירות מנמל התעופה הית'רו, שליד לונדון, כולל טיסות ישירות לניו-אורלינס, לנאשוויל, לאוקלנד, לסיישל ולעוד כמה יעדים פופולריים במיוחד "

בריטיש איירווייס הינה חברה מייסדת בברית התעופה המובילה OneWorld. המיזוג עם איבריה תחת קבוצת IAG והברית המשולשת שיצרה עם איבריה ואמריקן איירליינס, מאפשר לחברה להציע לנוסעים טיסות במחירים אטרקטיביים ללמעלה מ-500 יעדים ברחבי העולם.

לרגל האירוע הגיעו לישראל גם  טייס בריטיש איירווייס – אנדרו צוקר ודיילת האוויר בחברה – ליסה אלן. אנדרו טייס בחברה כבר למעלה מ- 18 שנים , מתוכם 6 שנים בבריטיש איירווייס. " הטסתי את הבואינג 747, הג'מבו האגדי, בואינג 737 וכעת של הדרימליינר, 787. את הקריירה שלי בעולם התעופה התחלתי בתור פקח טיסה במרכז השליטה ATC בלונדון למשך שבע שנים, לאחר שסיימתי תואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה באוניברסיטת קיימברידג'.", אמר אנדרו.

בגיל 11 התגורר עם משפחתו במשך שישה חודשים בחיפה, זאת בהמשך לשליחות של אביו בטכניון. "בתקופה הזו הספקתי ללכת לבית ספר בחיפה. את השנה שבין התיכון לאוניברסיטה בילית בישראל, תוך התנדבות בקיבוץ אליהו על ידי בית שאן.  בכל הזדמנות שניכרת לעברי אני טס בקו לתל אביב ותמיד משתדל להכריז על הטיסה והנחיתה בשתי השפות, אנגלית ועברית, מה שמעורר תמיד התרגשות והתלהבות בקרב הלקוחות.", הוסיף אנדרו.

Exit mobile version