אליטליה דיווחה על גידול בהכנסות ובמספר הנוסעים שטסו עמה בחודש נובמבר. על פי הנתונים הראשוניים של החודש ה-11 בשנה, חברת התעופה האיטלקית רשמה עליה של 5% ברווחים מהכנסות, לעומת נובמבר 2018 וצמיחה של 13.7% לעומת אותו חודש של 2017.
בינואר-נובמבר 2019 עלו הרווחים בהכנסות מנוסעים בשיעור של 1.6% לעומת התקופה המקבילה של 2018 וב -8.8% לעומת אחד-עשר החודשים הראשונים של 2017.
מספר הנוסעים שטסו באליטליה גם מציג תוצאות חיוביות בנובמבר 2019: חברת התעופה דיווחה על עליה של 1.5% לעומת התקופה המקבילה של 2018 וצמיחה של 6.1% לעומת נובמבר 2017.אליטליה הובילה בנובמבר 2019 1,6 מיליון נוסעים עם תפוסה של % 77, עליה של 3.2 נקודות האחוז לעומת אותו חודש של שנת 2018. הטיסות הבין-יבשתיות הראו בנובמבר בפעם ה-25 ברציפות עליה בהכנסות, וממשיכות להניע את הצמיחה הכללית. בנובמבר 2019 רשמה אליטליה עליה של 8.9% בהכנסות בטיסות לטווח ארוך לעומת נובמבר 2018 ועלייה של 20.6% לעומת נובמבר 2017.
הנוסעים בטיסות לטווח ארוך (214,161 מטיילים ביצעו טיסות בין יבשות בנובמבר) הציגו גידול של 7.4% לעומת אותו חודש של שנת 2018 וב-14% בהשוואה לנובמבר 2017.
גם שביעות הרצון של הלקוחות עלתה
בשנתיים האחרונות זכתה אליטליה בשני פרסים ממגזין Global Traveller הנודע; המושבים במחלקת העסקים של מגניפיקה וארוחות בטיסה נבחרו כטובים בעולם על ידי למעלה מ-20,000 נוסעים מתמידים. מהסקרים האחרונים עולה כי בתקופה שבין ינואר לנובמבר 2019 הגיע אחוז הנוסעים המרוצים (אלה שהביעו דירוג "מצוין", "טוב מאוד" או "טוב") ל- %88.2 ורשמו צמיחה של 2.5 נקודות האחוז לעומת אותה תקופה של 2018 ו- 5 נקודות האחוז בהשוואה לשנת 2017. אפילו ציון המקדם נטו (נטיית הלקוחות להמליץ על אליטליה לחברים וקרובים, בהתבסס על ניסיונם) השיג תוצאות שיא באחד עשר החודשים של שנת 2019 עם עליה של 7.1 נקודות האחוז לעומת 2018 ושל 16.5 נקודות לעומת התקופה המקבילה של 2017.
אישור שביעות הרצון הגוברת של המטיילים משירותי אליטליה מגיע מהגזין האמריקאי Global Traveler. במהדורה השש-עשרה של "פרסי GT Tested Reader Survey Awards" – בסקר מטיילים מעמיק על מצוינות בענף הנסיעות והתיירות שערך המגזין הנודע – העריכו יותר מ 20,000 נוסעים מתמידים את המושבים במחלקת העסקים ואת הארוחות המוגשות במחלקת מגניפיקה בטיסות לטווח ארוך של אליטליה כטובים בעולם בשנת 2019. הנוסעים המתמידים העניקו לאליטליה שני פרסים יוקרתיים גם השנה. קוראי Global Traveller בחרו, זו השנה השנייה ברציפות, את הנוחות של מושבי מחלקת העסקים מגניפיקה המרופדים בעור פולטרונה פראו ומצויידים בפונקציה של עיסוי כ"עיצוב מושבי העסקים הטוב ביותר במחלקה העסקית ". אליטליה זכתה גם בתואר "המטבח הטוב ביותר של חברות התעופה" על איכות הארוחות המוגשות בטיסות , בשילוב עם יינות איטלקיים עטורי פרסים. זו הפעם העשירית ברציפות ובכך נכנסה להיכל התהילה הגלובלי של חברות התעופה עטורת הפרסים.