Site icon IAS

אירופלוט חגגה 7 שנות מצוינות

עברו 7 שנים מאז החלה אירופלוט- חברת התעופה הרוסית, את פעילותה בישראל.  אל האירוע הנוצץ, שנערך במועדון התיאטרון ביפו (ביום ד'), הגיעו בכירי ענף התיירות בישראל, מנהלים בחברת התעופה וכבוד שר התיירות, יריב לוין.

מופע לייזר מרשים שהוקרן על קירות התיאטרון החיצוניים והפנימיים הוסיף גוון של חגיגיות ומסורת לאירועים היוקרתיים, אליו הורגלנו מידי שנה ע"י חברת התעופה ונציגתה בישראל. אוכל משובח ושתייה מובחרת זרמו לכוסות ותרמו לאווירת השמחה של הערב.

את מיקי רותם, מנהל השיווק והמכירות של איירופלוט בישראל, תפסנו לראיון קצר ממש לפני הכניסה לאירוע, שאמר: " אירופלוט חוגגת היום 7 שנים מוצלחות בישראל. התחלנו את השנה עם 4 מטוסים רחבי גוף ואחרי 7 שנים מוצלחות אנחנו ממשיכים לגדול, ממשיכים לצמוח וש-7 השנים הבאות יהיו לפחות טובות כמו אלו שעברו ושיהיה הרבה בהצלחה."   

קו תל-אביב-מוסקבה הוא אחד הקווים המצליחים של איירופלוט, חברת התעופה הלאומית של רוסיה. בחודשים ינואר-אוקטובר השנה הטיסה איירופלוט במצטבר 783,365 נוסעים לישראל וממנה, עלייה של 18.5% בהשוואה לאותה התקופה ב-2016 ותפסה בעקבות כך את המקום השלישי בנפח הפעילות בנתב"ג. חברת הבת Russiya הטיסה באותה התקופה 96,439 נוסעים, עלייה של 3.84% בהשוואה לאותה התקופה ב-2016. ביחד הטיסו שתי החברות לישראל וממנה 783,365 נוסעים.

הגידול בפעילות איירופלוט ו-Russiya  יחד בקו לישראל מרשים, כאשר בשנת 2015 כולה הטיסו 480,030 נוסעים, לעומת 370,614 נוסעים בשנת 2014 ו- 272,513 נוסעים במשך שנת 2013.

החברה תפעיל בחורף 2018 חמש טיסות יומיות בקו תל-אביב-מוסקבה, שיופעלו במטוסי בואינג-777-300 ומטוסי איירבאס A320/321/330 . כמו כן תפעיל החברה טיסה יומית לסנט פטרבורג ושתי טיסות שבועיות לרוסטוב, באמצעות חברת Russiya שבבעלותה.

לפי נתוני החברה, יותר מ-50% מנוסעי איירופלוט בישראל ממשיכים ליעדים ברוסיה, אירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק, כשיעדי ההמשך המועדפים עליהם הם ניו-יורק, בנגקוק, דלהי, טוקיו ושנחאי. טיסות החברה נוחתות בנמל התעופה שרמטייבו מוסקבה עם טיסות המשך נוחות ל-137 יעדים ב-51 מדינות ברחבי תבל.

אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי, נציגתה של אירופלוט בישראל אמר בראיון ל-IAS : "אנחנו חוגגים 7 שנים עם 5 טיסות יומיות באמצעות מטוסי בואינג 777-300 ,איירבוס A330 ורקורד של נוסעים השנה. כל זאת, אחרי שבאופן סקיי חגגנו 35 שנה. היום אנחנו גאים לארח את ההנהלה הראשית של אירופלוט, אני שמח יחד עם סוכננו וכל האורחים לחגוג 7 שנים לאירופלוט. אנחנו עם הפנים קדימה ונקווה שנתראה בשנה הבאה עם עוד טיסות ועוד נוסעים."

לאירוע התכבד להגיע גם שר התיירות, יריב לוין, שנשא דברים ואמר:" השנה שברנו שיא חדש במספר כניסות תיירים לישראל ואנחנו מצפים לסיים את השנה עם סה"כ 3.5 מיליון תיירים, גידול של 20% בהשוואה לשנת 2016. אנחנו מבצעים שדרוג תשתיות במקומות מועדפים כמו בים המלח, שם שופרו חופי הרחצה לסטנדרטים בינלאומיים ובחודשים הקרובים יפתח מרכז מסחרי גדול ועשיר.  

 "ברצוני להודות לחברת התעופה אירופלוט על שיתוף הפעולה הפורה. חברת התעופה שהפכה לאחת משלושת המובילות כיום בנתב"ג ותורמת רבות להבאת תיירים לישראל. מספר התיירים המגיעים לישראל מרוסיה, ממשיך לצמוח, הפך למקור היעד השני בגודלו והגיע השנה ל-320 אלף מבקרים. אירופלוט,שותפה אמיתית לצמיחת מספר התיירים בישראל, פוטנציאל שלא מומש עדיין וניתן בעזרתה להביא תיירים רבים נוספים לישראל.", הוסיף וסיכם שר התיירות, יריב לוין.

עלו ונשאו דברים גם אורחים מהנהלת חברת התעופה הרוסית שהגיעו במיוחד לאירוע: אייליה אלכסנדרובסקי- מנהל שיווק באירופלוט ואולג קורולב– מנהל אגף המטענים בחברה. נכחו באירוע גם וילן הינצ'לנקו – נציג החברה בישראל, אולגה מרצ'נקו – מנהלת מידע באגף המכירות ואלכסנדר בורקוב – מנהל באגף המכירות בישראל.

אין אירוע מושלם בענף התיירות ללא הגרלת כרטיסי טיסה והפעם זוגיים למוסקבה במחלקת עסקים, בו זכו ענת סטריק – דהאן מרשת מלונות טמרס ודב קלמן- נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל.

זמרת נאה ומוכשרת העונה לשם דניאלה לוגסי ריגשה, הפעילה "והטיסה" את קהל המשתתפים  במחרוזת שירים בינלאומיים ידועים.

סרטון וידאו:

Exit mobile version