Site icon IAS

אירוע פרידה מדוד מימון

מספר רב של עובדי אל על, בכירי ענף התיירות והמגזר העסקי פקדו אמש (ג') את מתחם האירועים East tlv להשתתף באירוע פרידה מדוד מימון, מנכ"ל אל על היוצא לאחר 13 שנות עשייה במספר תפקידים, מתוכן 4 כמנכ"ל החברה. ילדיו, אחיו ואמו הגיעו להשתתף עימו באירוע המרגש.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על: " אני רוצה להגיד לך תודה ענקית שסחבת על גבך מטען אדיר, לא ויתרת, היית נאמן בצורה בלי רגילה לערך המשוגע והמטורף הזה שקוראים לו אל על. ערך שהוא מדינת ישראל, ערך שהוא אנשי אל על, ערך שהוא מייצג את כל מה שטוב איפה שאנחנו נמצאים. מקווה שתצליח בכל מה שתבחר לעשות. אני וכולנו אוהבים אותך."   

דוד מימון, מנכ"ל אל על היוצא:" גונן, אני חושב שבחירתך היא בחירה מצוינת, אני מאחל לך בכל ליבי הצלחה רבה ואני בטוח שאתה האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון. אני בטוח שתדע להוביל את החברה לעתיד מבטיח והישגים מרשימים, יש לך את זה."

דוד מימון העניק לגונן את "מפתח אל על" וציין: " מסורת חדשה, מפתח שישמר מעתה בלשכת המנכ"ל לשנים ארוכות עד להעברתו למנכ"ל הבא."  

המנכ"ל היוצא סיכם את עיקר פעילותו בחברת אל על במהלך השנים האחרונות ואמר: " רגעי הפרידה עם אנשי אל על הנפלאים מחזירים לך אהבה ענקית ואתה אומר זה היה שווה את זה. כל הנוכחות של האנשים כאן מחממת את ליבי וגורמת לי התרגשות עצומה שבאמת עשינו משהו גדול. אני נפרד ממשפחת אל על שהייתה כל עולמי וחלומי במשך 13 שנים, הכי בבית בעולם. מנגד יש גם תחושת הקלה אחרי תפקיד כזה. אל על היא לא החברה הכי גדולה בישראל אבל יש לה קסם מיוחד והייתה לי הזכות להוביל אנשים נפלאים ולעמוד בראשה."

התרגשות גדולה עד דמעות אחזה במנכ"ל היוצא כאשר פנה למשפחתו בכלל ולאימו בפרט והודה להם על הסבלנות והפרגון לתפקידו המורכב, מה שמנע ממנו להיות במחיצתם זמן לא מבוטל.

האירוע כלל גם קטע אומנותי של שירים, ריקודים ואוכל משובח.

סרטון וידאו

Exit mobile version