Site icon IAS

איך שורדים טיסה עם ילדים קטנים?

יותר ויותר הורים יוצאים לנופש משפחתי עם ילדיהם, בידיעה כי הדרך הארוכה אל היעד כרוכה לפעמים באתגרים לא פשוטים, גם עבורם וגם עבור הקטנים, החל מאריזת המזוודות ועד לנחיתה.

 

חברת התעופה בריטיש איירווייס, שצברה ניסיון רב בהטסת ילדים בגילאים שונים, ממשיכה להשקיע בחוויית הטיסה של כל המשפחה ולא מקפחת את הקטנים שבחבורה. החברה הודיעה לאחרונה על מגוון חידושים בתחום, לאחר שמצאה דרכים צבעוניות במיוחד להפוך את הטיסה ל"משחק ילדים" אחד גדול, במקום חוויה מפחידה או משעממת לילדים ומתישה ומסתכלת להוריהם.

 

וכך, בגובה 35 אלף רגל, נהנים הילדים ממערכת בידור מתקדמת הכוללת מסך מגע ומגוון רחב מאוד של תכנים המיועדים לילדים בגילאים שונים, כגון תכניות טלוויזיה אהובות, סרטים ומשחקים, שיעסיקו אותם במהלך הטיסה ויעניקו להורים כמה שעות שינה.

 

במהלך הטיסה, מחלקים דיילי בריטיש איירווייס לילדים את ערכות המשחקים החדשות Skyflyer, שהחברה יצרה על מנת להעניק לילדים חווית העשרה חינוכית ומהנה. הערכות הצבעוניות, הקיימות ברמות שונות בהתאם לכל קבוצת גיל, כוללות חוברות הפעלה, צבעים, בובות ומשחקים.

 

גם לפני ואחרי הטיסה דואגת בריטיש איירווייס לשעשע את הילדים, ומציעה להם בפינת הילדים המיוחדת שבטרקלין בשדה התעופה רהיטים צבעוניים המותאמים להם, וכן שלל הפעלות, "מראות מדברות", משחקי שולחן, ואף קונסולת Xbox Kinect.

 

והנה עוד כמה טיפים להורים באדיבות דיילי בריטיש איירווייס:

•אני ליד החלון! בחרו מראש את מושבי הטיסה באמצעות אתר בריטיש איירווייס המאפשר "צ'ק-אין" וירטואלי לכל המשפחה בבת אחת – על מנת לקצר את התהליך בשדה התעופה ולמנוע מריבות בין הילדים על המושב עם העלייה למטוס

•מושב/עריסת תינוק – הצ'ק-אין המוקדם מאפשר לכם לבקש מראש עריסה או מושב מיוחד

•אוכל! הצ'ק-אין המוקדם של בריטיש איירווייס מציע הזמנה מוקדמת של ארוחות ילדים מיוחדות – שלא רק מזינות וטעימות אלא גם כייפיות ואהובות על הילדים

•טסים בקונקשן? קחו 30 דקות אקסטרה לכל ילד – עדיף להגיע אל שדה התעופה מוקדם יותר מאשר לרוץ עם כל המשפחה בדקה התשעים

•איפה הילד? הדביקו סטיקר – הדביקו על החולצה של הילדים מדבקה עם פרטי ההתקשרות שלכם לכל מקרה שלא יקרה.

Exit mobile version