Site icon IAS

אייר קנדה: "רבעון שני הטוב בהיסטוריה של החברה"

הבוקר (ה')  פרסמה אייר קנדה את תוצאות הרבעון השני של שנת 2014 . הרווח התפעולי של החברה המהווה מדד ליעילות, הגיע לשיא של 245 מיליון דולר, גידול של 71 מיליון דולר בהשוואה לרבעון השני אשתקד.

 

הכנסות נטו של 223 מיליון דולר קנדי,המהווים גידול של 246  מיליון דולר קנדי לעומת הרבעון השני אשתקד. עליה של 18% ב- EBITDAR(רווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות/חכירה) לעומת אשתקד. הכנסות  תפעוליות של 3 מיליארד  ו-305  מיליון דולר,עליה של 8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

 

 "אני שמח לדווח על התוצאות הפיננסיות  הטובות  ביותר שהיו אי פעם  בהיסטוריה של אייר קנדה,אשר אף עברו את השיא שהושג בשנה שעברה ובכל שלושת הפרמטרים  הפיננסים העיקריים : הכנסה תפעולית ,הכנסה נטו  וה- EBITDAR . תוצאות אלה מדגישות  את ההתקדמות המשמעותית ביישום המתמשך של האסטרטגיות המקנות ערך מוסף",  ציין נשיא ומנכ"ל חברת אייר קנדה ,קיילין רובינסקו.  

 

בהמשך דבריו אמר כי הוא "שבע רצון במיוחד שזו הפעם החמישית ברציפות, שאייר קנדה נבחרה על ידי הנוסעים הבינלאומיים בדירוג Skytrax  , לחברת התעופה הטובה ביותר בצפון אמריקה. עיטור זה, הוא בזכות המקצועיות של עובדינו ומחויבותם לטיפול בלקוחותינו ,כמו גם ההשקעה שלנו בהענקת מוצר מן השורה הראשונה הן במטוסינו והן בשירותי הקרקע ",הדגיש מר רובינסקו.

Exit mobile version