Site icon IAS

אייר קנדה משיקה קו תעופה ישיר למונטריאול

אייר קנדה הודיעה היום על הרחבה משמעותית בקיבולת הטיסות שלה מקנדה לישראל, עם פתיחתו של הקו הישיר, מונטריאול – תל אביב, כמו גם הוספת תדירות על הקו מטורונטו לתל אביב ל-7 טיסות שבועיות לאורך כל השנה. ביחד עם השירות החדש שיחל ביוני 2017 בין מונטריאול לתל אביב, תגדל הקיבולת  ב-28% לעומת אשתקד.

"אייר קנדה הפועלת בישראל מזה 22 שנים היא חברת התעופה הדומיננטית בקו קנדה- ישראל.  היום אנו שמחים להכריז על הרחבת הקיבולת אשר מהווה מענה לביקושים הגוברים בתחום העיסקי ותחום הפנאי והתרבות בין שתי המדינות . אמר קיילין רובינסקו, מנכ"ל ונשיא אייר קנדה.

מר רובינסקו המשיך ואמר : " החל מחודש יוני 2017, אייר קנדה תשיק קו תעופה עונתי ישיר ללא חניית ביניים בין מונטריאול ותל אביב ובכך תחזק את בסיס האם (HUB ( שלה במונטריאול , אשר גם הוא, כמו בטורונטו,  מציע רשת טיסות המשך נוחות למגוון יעדים בקנדה וארצות הברית.  קו חדש זה גם משקף את אסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית המתמשכת של אייר קנדה, אשר גם מונטריאול תזכה ליהנות מיתרונותיה המשמעותיים. במהלך החודש תשיק אייר קנדה קו חדש ממונטריאול לשנגחאי, ובקייץ יושקו קווים חדשים לאלג'יריה ,מרסיי רייקיאוויק ודאלאס."

ראש עיירת מונטריאול, מר דניס קודר בירך על פתיחת הקו החדש וציין כי :" השקעה חשובה זו מעידה על חיוניות וחשיבות העיר מונטריאול כבסיס אם (HUB ( צפון אמריקני מרכזי . קו תעופה חדש זה, שהושק על ידי אייר קנדה יסייע לתנועה האווירית ולמסחר בין שתי הערים בפרט ושתי הארצות בכלל. אין זה מפתיע כי הכרזה על פתיחת הקו  באה בסמיכות לביקורה המוצלח של המשלחת המסחרית ממונטריאול בישראל לפני חודשים אחדים ומהווה מופת לקשרי הקהילה ,הכלכלה והמשפחה החזקים בינינו.  " סיכם מר קודר ראש עיריית מונטריאול .

הקו מטורונטו לתל אביב יורחב אף הוא ויעמוד על 7 טיסות שבועיות, והקו ממונטריאול לתל אביב יפעל פעמיים בשבוע החל מה-22 ביוני 2017 ועד ה-16 באוקטובר 2017.

הטיסה למונטריאול תופעל באמצעות מטוס איירבוס  A330-300 שבו 292 מושבים, 3 מחלקות שירות: מחלקת עסקים  ובה 27 סוויטות שינה פרטיות,  מחלקת פרימיום אקונומי ובה 21 מושבים בקבינה מרווחת ,המציעה מושב נוח ,מרווח גדול יותר לרגליים, הטיית המושב, כמו גם, ארוחות פרימיום, קדימות בתהליך הצ'ק אין ומזוודה נוספת. מחלקת תיירים ובה 244 מושבים מרווחים עם מערכת בידור אישית מהמתקדמות בעולם התעופה.

הטיסות מתל אביב  ואליה מתחברות למגוון עשיר של יעדים בתוך קנדה וארצות הברית. כרטיסי טיסה זמינים לרכישה, החל מה-15 בפברואר 2017. בכפוף לאישור הרגולטורים.

אייר קנדה היא חברת התעופה הגדולה ביותר הן מבחינת טיסות פנים והן מבחינת טיסות בינלאומיות ומעניקה שירות ליותר מ-200 שדות תעופה בשש יבשות .אייר קנדה היא בין 20 חברות התעופה הגדולות בעולם ושרתה בשנת 2016 למעלה מ- 45 מיליון נוסעים.

החברה מפעילה טיסות ל-64 שדות תעופה בקנדה , 57 בארצות הברית ו-92 באירופה ,המזרח התיכון, אפריקה, אסיה, אוסטרליה, האיים הקריביים ,מקסיקו מרכז  ודרום אמריקה.

אייר קנדה היא  ממייסדות ברית ה-Star Alliance , ברית חברות התעופה הגדול ביותר בעולם. חברות הסטאר אלייאנס טסות לכ- 1,330 יעדים ב-192 ארצות שונות בעולםאייר קנדה הינה חברת התעופה הבינלאומית היחידה בצפון אמריקה שזכתה ב- 4 כוכבי  Skytrax.

Exit mobile version