Site icon IAS

אייר קנדה מדווחת על תוצאות שיא לשנת 2015

" בשנת 2015 השגנו את התוצאות הפיננסיות הטובות ביותר בתולדות אייר קנדה זו השנה השנייה ברציפות. הישגים אלה מדגישים את האפקטיביות של האסטרטגיה העסקית בה נקטנו שמיצבה אותנו בעמדה תחרותית משופרת יותר. התוצאות הללו משקפות את ההתקדמות המשמעותית שהושגה באמצעות מספר יוזמות משופרות שנקטנו, שכוללים: חידוש צי המטוסים, התרחבות הפעילות הבינלאומית והתפתחותו של המותג Rouge ", אמר קיילין רובינסקו, נשיא ומנכ"ל אייר קנדה.

בהמשך דבריו ציין מר רובינסקו כי: " התוכנית שלנו אינה מתבססת על מחירי הדלק, השינויים שעשינו בשנים האחרונות מאפשרים צמצום עלויות, מהירות תגובה כפי שעשינו בשנת 2015 בתנאי שוק תחרותיים, תנודתיות בשער הדולר הקנדי והאטה כלכלית. יתירה מזו, הוכחנו מעל ומעבר יצירתיות ונקיטת יוזמות ניהוליות המסייעות לנו לעמוד בדרישות השוק כפי שעשינו במהלך השנה החולפת בה זיהינו היחלשות השוק במערב קנדה. אייר קנדה תמשיך להגדיל את קיבולת המושבים על מנת להגדיל את רווחיותה".

בסיכום דבריו אמר מר רובינסקו כי: " הצלחנו ליצור מודל עסקי יציב עבור חברתנו, בזכות העובדים הנפלאים שלנו. ברצוני להודות להם על המסירות והמאמצים שהשקיעו ב-2015 על מנת שנוכל להמשיך ולהעניק רמת שירות יוצאת מן הכלל לנוסעינו וביצועים כלכליים מצוינים לחברה".

Exit mobile version