Site icon IAS

אייר קנדה מאמצת תוכנית לשירות לקוחות בעלי מוגבלויות נסתרות

לקוחה בעלת מוגבלות נסתרת עונדת את סרט החמניות בדלפק אייר קנדה. צילום החברה

אייר קנדה (Air Canada) הודיעה שהיא הפכה לחברת התעופה הראשונה בצפון אמריקה שאימצה את 'תוכנית החמניות למוגבלויות נסתרות' (Hidden Disabilities Sunflower) כדי לשרת טוב יותר לקוחות בעלי מוגבלויות נסתרות הטסים בחברת אייר קנדה.

החברה אישרה גם מינויים ראשונים לוועדה מייעצת לנגישות לקוחות, שתדריך את החברה בזמן שהיא מאיצה את תוכנית הנגישות התלת שנתית שלה. בחירת הנוסעים לענוד את סרט החמניות, יציין עבור צוות החברה שהם עשויים להזדקק לסיוע נוסף. הסרט זמין בדלפקי הצ'ק-אין בנמלי התעופה בקנדה ובכל הטיסות המופעלות על ידי אייר קנדה, אייר קנדה רוז' ואייר קנדה אקספרס.

"אייר קנדה היא חברת התעופה הראשונה בצפון אמריקה שאימצה את תוכנית החמניות, שתאפשר לנו לסייע ולשרת טוב יותר את הלקוחות עם מוגבלויות שאינן נראות לעין כמו אוטיזם. הלקוחות שלנו מגישים 1.3 מיליון בקשות נגישות מדי שנה ויוזמה זו ממחישה עוד יותר את הצורך. המחויבות שלנו לשיפור הנגישות, תחוזק באמצעות יצירת ועדה מייעצת לנגישות לקוחות המורכבת מלקוחות עם מוגבלויות. הוועדה תתרום להגברת המודעות ותעזור לנו לזהות חסמים ולפתח פתרונות", אמר טום סטיבנס (Tom Stevens), סגן נשיא, חווית לקוח ואסטרטגיית תפעול, באייר קנדה.

 

Exit mobile version